tilbage

Land Rover Forum  

Index
119596: detroitlocker/Tc (23-01-2012 21:03:42)
Nicolai Schunck #8244, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 87.57.225.139)
godaften alt videne orakeler.

over et par kølige her der meldt sig et spørgsmål..!

Hvordan er det med hensyn til TC og spær???

tænker på om de kan arbejde sammen eller om TC vil modarbejde eks. detroit truetrack.?

( TC-traction control )

mv.
Nicolai

Index
119612: sv: detroitlocker/Tc (23-01-2012 22:22:23) (svar på 119596)
Morten Rudkjær Jørgensen #7668, reg. øsj (medlem) (ip-adr: 87.59.70.50)
Hvis det er den billige TC som bruge bremserne til at skabe fremdrift på det hjul som står bedst fast har TC ingen funktion sammen med Detroit truetrack eller locker, da begge hjul altid vil køre rund, så TC vil derfor ikke slå til.

spær og ABS kan måske arbejde sammen men jeg ville ikke anbefale det.
Index
119629: sv: sv: detroitlocker/Tc (24-01-2012 14:15:18) (svar på 119612)
stephan svensson (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 130.225.93.29)
Hvad skulle problemet være med spær og ABS?


Mvh

Stephan
Index
119640: sv: sv: detroitlocker/Tc (24-01-2012 18:30:25) (svar på 119612)
Nicolai Schunck #8244, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 87.57.225.139)
hej Morten

Den må du lige forklare

altså den med ABS og spær...

hvorfor skulle de ikke kunne sammen..??

Mv.
Nicolai
Index
119704: sv: detroitlocker/Tc (25-01-2012 18:11:25) (svar på 119596)
Søren Frimodt Petersen (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 94.145.247.152)
Det er den bedste blanding i verden! End of story. Det at TC lige netop bremser det hjul der IKKE har greb gør til at et Auto Torque Biasing (ATB) Spær virker afsindig godt. Det virker faktisk bedre end et 100% spær i de fleste tilfælde da det kan slå fra og til hyppigt og hurtigt og ikke "binder". Desuden sparer det på dine bremseklodser, så gør det endeligt! Vær dog sikker på at det er et ATB diff du køber, hvilket TrueTrac er.