tilbage

Land Rover Forum  

Index
121494: O-løb (05-03-2012 14:25:44)
Flemming Thomsen #6571, reg. mjyl (medlem) (ip-adr: 87.55.192.244)
Stor tak til Brian fra reg. østjylland for det kæmpe arbejde han må lagt i o-løbs arrangementet i søndags.
Vi kom rundt i det smukke søhøjlandet på steder hvor vi garanteret aldrig før har været og aldrig ville finde selv.
Undervejs skulle vi løse 20 finurlige opgaver og selv om vi ikke kom på præmielisten (denne gang) og selvom det var for koldet at spise frokosten udendørs havde vi en rigtig dejlig dag.

Mvh
Bente og Flemming Thomsen
Index
121561: sv: O-løb (07-03-2012 10:18:37) (svar på 121494)
Morten Nyhus #7617, reg. øjyl (medlem) (ip-adr: 83.95.47.82)
Der skal også lyde en stor tak herfra til Brian for en godt O-løb, Ud over smuk natur, bød løbet på udfordrende kortmateriale, udspekulerede opgaver fra Brian kringle hjerne, et godt kaffe- og kagebord efter endt løb, samt rigtig gode præmier til de 3 bedst placerede biler.

Efter at have kendt Brian i over 27 år, og deltaget i O-løb sammen med ham i vores unge spejderdage, så må jeg sige at det overraskede mig at der ikke var flere udspekulerede poster - men det tager jeg som et udtryk for at næste O-løb i reg. Østjylland også byder på fantasifulde udfordringer. En ting er sikkert, jeg skal deltage igen næste år, for Brian har slet ikke lukket helt op for posen med hvad han er i stand til at lave af utraditionelle poster.

Hvis det netop afholdte O-løbet i reg. Østjylland, Midtjydernes natløb på LAXI samt Nordjydernes O-løb de sidste 2 år siger noget om standarden for O-løbs cuppen – så bliver det en rigtig god O-løbs cup.

Jeg kan kun opfordre til at deltage. I og med at der ikke køres på tid, kan det betragtes som en individuel greenlanding med et twist hvor alle kan være med. Jeg er i hvert fald at finde til samtlige løb i år (come hell or high water), og ser frem til de kommende løb.