tilbage

Land Rover Forum  

Index
123991: Urban Adventure 2012 (10-06-2012 22:27:17)
Brian Nielsen #8657, reg. øjyl (medlem) (ip-adr: 212.10.86.34)
Vi kan også se veltilfeds tilbage på lørdag hvor vi fik skudt vores byløb af i Horsens. Ikke med så mange biler som i Høvelte, men dog flere en LW-træf på fyn (øv at i måtte aflyse), men det har været en weekend med RIGTIG mange LR arrangementer, og sådan er det jo bare. Der er jo kamp om de "gode" weekender i de varme måneder.
Morten Nyhus, og jeg selv, er MEGET glade for tilslutningen/opbakningen til UA, 5 deltagende hold, viste sig at være en god størrelse at lægge ud med. Vi fik vist at LR godt kan køre på torve,gågader og i byparker uden at mudder og sten står om ørene på alle. Vi har fåer de tilbage meldinger vi har brug for til at det er noget vi kaster os ud i igen i 2013.... Og jeg glæder mig allerede.

Se mere på www.urbanadventure.dk eller på FB http://www.facebook.com/#!/groups/145158218932125/
Index
123992: sv: Urban Adventure 2012 (10-06-2012 23:33:28) (svar på 123991)
Robert Reinholt #6547, reg. øjyl (medlem) (ip-adr: 94.18.92.30)
Til holdet bag Urban Adventure.

Tusind tak for en anderledes dag med Landrovere.
Det blev en hyggelig og veltilrettelagt dag med gode og lidt anderledes konkurrencer i uvante omgivelser, men spændende det var det helt sikkert.
Kanon gode officials der var oppe på mærkerne hele tiden og med godt humør.

Rigtig flotte præmier må man sige.

Hvis Urban kommer igen gør vi det helt sikkert også.

LR-Hilsen
Jette & Robert
Index
124017: sv: Urban Adventure 2012 (11-06-2012 23:10:43) (svar på 123991)
Morten Olsen #8002, reg. sjyl (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 87.51.149.231)
Tak for et godt arrangement og en herlig dag - vejret taget i betragtning.

Det var super motiverede officials og noget for enhver smag.

Det jeg synes der var den største succes, var at i formåede at vise hvor godt en bil mærke klub kan række ud og vise ikke medlemmer eller ikke bilentusiaster, at vi har et godt foreningsliv, som ikke kun handler om biler, mudder og oliefingre. Det er en fin balance at kunne udvise foreningsånden sammen med bilerne.

Det er netop sådan vi kan få flere medlemmer. Vise dem der ikke har en land rover og tror at det kun er bilerne, men at det også er fællesskabet og ånden rundt om bilerne der gør det ekstra fedt at have verdens, bedste og dårligste bil på en og samme tid.

Tak for det