tilbage

Land Rover Forum  

Index
133411: Kørsel med kraftramtebørn (07-05-2013 22:06:02)
Jesper Svendsen #8467, reg. njyl (medlem) (ip-adr: 2.107.41.109)
Kørsel med kraftramte børn og deres familier Lørdag d. 4 Maj i Hvorup øvelses terræn.


Endnu et vidunderlig arrangement i Dansk Land Rover Klub er veloverstået. Det var om noget en støvet omgang, men det havde foreningen kraftramte børn og deres familier selvfølgelig sørget for at råde bod på. Der var som sædvanligt ikke sparet på vartning og der var rigeligt af alt. Der mødte ca. 25 Land Rovere op, og næsten alle var der fra start til slut. Derfor er det som sædvanligt ikke noget problem at afholde et arrangement når der er så mange hjælpere til at rejse telte mm. Også Hjv. Hæren og aalborg kaserners veteran panser- og køretøjsforening hvor sidst nævnte faktisk er dem der er vores kontakt. Vi regnede os frem til at der ca. var 300 mennesker til arrangementet, hvilket må siges at være ret godt. Økonomien kender vi endnu ikke, men én ting er sikkert og det er at der allerede er lavet en helt ny sponsor aftale til næste år, hvilket er til vores foredel. Alle jeg talte med hvad enten det var fra den ene eller den anden forening/klub var det kun positive tilbagemeldinger jeg fik tilbage. Så sent som i aften blev jeg kontaktet af en far fra foreningen af kraftramte børn, bare for at rose vores arrangement. Mandag aften var jeg til evaluering på aalborg kaserne hos Dietz og co. Det var samme tilbagemeldinger jeg fik der og jeg aftalte at vi gentager succen igen til næste år på samme premisser som i år. I den anledning er vi i Land Rover klubben blevet inviteret til ”skrue” dag i deres forening, det kommer der noget mere info. Om senere. Så stor tak til alle i klubben som deltog i arrangementet og ikke mindst til de 3 der tog til landsråds møde på Fyn og benyttede vores ”nordlige” stemme ret.

Jesper Svendsen.