tilbage

Land Rover Forum  

Index
135328: Vel hjemme fra LA13, klar til nye oplevelser :-) (28-07-2013 23:14:10)
Paw Jensen #1270, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 95.166.68.183)
Så er webmasteren fra Region Nordsjælland vel hjemme fra endnu et fantastisk Landsarrangement.
Tak til Vestjyderne for indsatsen. Håber vores region kan løfte den tunge opgave næste år :-)

Kan kun sige, at dem der ikke var med, gik glip af en kanon uge..

Jeg har netop fyldt lidt ind i regionens kalender, bl.a invitere vores svenske venner til træf i Malmø, med "stumpemarked", så kig ind (invitationen gæller alle medlemmer af DLRK, uanset region)..

Og så er der jo snart Store Høvelte, hvor vi (stadig) mangler nogle tilmeldinger, og nogle Trophy hold.

Kom nu ud af busken, og ind til tastaturet..

Sidder du og brænder for at køre Trophy, men mangler resten for at have et hold, så skriv her, eller smid en mail, så prøver jeg at sætter Jer i kontakt med hinanden..

Og endelig, er der også lidt nyt på vores regionale fora, (ingen hemmeligheder, bare Info om LA14 til vores arbejdsomme medlemmer) ;-) så smut lige forbi, hvis du en medlem af region NSJ.

Og så vil jeg smutte 14 dage til den svenske vildmark.

Over and out..

1270
Paw

Index
135332: sv: Vel hjemme fra LA13, klar til nye oplevelser :-) (29-07-2013 10:07:47) (svar på 135328)
Leif Glering (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 85.158.139.100)
Skal lige sove lidt mere, men så er jeg også klar igen.

Fik desværre ikke afklaring på hold til Trophy cup i Høvelte under LA. Men fik dog et par måskeer, men giv lyd hvis i mangler en bil på jeres hold.

/Leif 8947 reg. Njyl