Kopi fra reservedelskatalog. Mit går dog kun til 1991. Men se noten, som vist meget godt beskriver dit fænomen: Man kan opleve, at der kun er een skal med 'flapper', ikke to. Spørgsmålet er så, hvor man finder sættet, der passer til 'latest condition'. Den samme note optræder også ifb. krumtapaksel til 3.5 karburatorudgaven. Iflg. værkstedsmanualer har V8'eren kørt med de samme lejer fra 3.5 til 3.9 og 4.2, nemlig Vandevell bly/indium-lejer.
STC4299 ser ud til at være beregnet på P38'ernes 4.0 eller 4.6 motorer. ETC4246 kan jeg ikke se i mit katalog, men googler man, finder man frem til en bestemt bolt, der har med ventilmekanismen at gøre, så hvad det nummer laver lige i denne sammenhæng er svært at gennemskue.
Jeg ville nok bede reservedelssælger om at slå det op på motornummeret, evt. via stelnummer (men det er jo ikke altid, det hænger sammen, hvis der er skiftet motor og så'n).