tilbage

Land Rover Forum  

Index
141920: ingenlys i baglygter på freelander (13-04-2014 08:32:36)
Jens Eggertsen #8005, reg. øjyl (medlem) (ip-adr: 83.93.190.59)
Godmorgen alt vidende forum, nu er der saftsusende ingen lys i baglygterne, der er lys i baklys i de små flade røde i kofanger ok, pærerne er ok prøvet i anden sokkel. hvor er første stop efter kontakten ude i lygten,
Alle sikringer ER kontrolleret, de har været ude og sat i igen.
Det er drøn irriterende, men fandt ud af at der faktisk ikke eri rust i grisen. var på motorvejen igår og den kørte 140 km´t mærkeligt at en laro kan køre så hurtigt.
Men er der nogen der kan hjælpemed indput.
MVH Jens E snart uden hår på hovedet, og uden lys bag på
Index
141921: sv: ingenlys i baglygter på freelander (13-04-2014 08:49:02) (svar på 141920)
Thomas Steen Madsen #3195, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 94.145.89.13)
Hej Jens.
Den freelander jeg har kørt i har kun baglys i kofangeren.
Er du sikker på du har et problem ??
Go søndag
Thomas
Index
141922: sv: sv: ingenlys i baglygter på freelander (13-04-2014 09:54:31) (svar på 141921)
Jens Eggertsen #8005, reg. øjyl (medlem) (ip-adr: 83.93.190.59)
ØJ når man kører en serie karet, så er liver meget lettere, men jeg vidste da ikke at ..... nå men det virker TAK Peer, og tak Thomas.
nu er det største problem bare at få den motor indikation til at for svinde den forsvinder hvis jeg slipper speederen og kommer lidt efter igen har haft en tester på og den sagde at der var et problem med en indsprøjtnings dysse og en dims der sku have noget med omdrejningerne at gøre som om den læste på rpm, hhhmmmm. det er sku svært.
Måske man sku spille golf i stedet for det kan man også tjene penge på har jeg læst et sted.
næ jeg tager en kop kaff og sidder mig ud i grisen og nyder udsigten over åen og måske tager en morfar det har jeg læst et sted er godt.
mvh jens E der lige har læst at grisen har væltesikring ti hi
Index
141929: sv: sv: sv: ingenlys i baglygter på freelander (13-04-2014 12:07:25) (svar på 141922)
Verner Andersen #2749, reg. ssj (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 109.56.28.110)
"It`s never over, when you owns a Rover" Dyser er en servicedel, der skal skiftes/renoveres i henhold til manual. Hertil er det er en god ide at tilsætte Bell-ad eller tilsvarende ved hver tankning, da der ikke er meget smøring i brændstoffet, hvad enten benzin ell. diesel. At den er væltesikret er nu lidt af en anprisning. Det går blot ud på brændstoftilførelse afbrydes, hvis bilen kommer ud over nogle bestemte grader i hældning ell. tipper over.
Det skal dog med- en Freelander I-ejer her i Regionen har netop haft sin bil på kvalificeret værksted og fået den trimmet vha. PCprogram (ikke at forveksle med chiptuning) og er nu kisteglad for bilen; den kører som en drøm nu.
Index
141944: sv: sv: sv: sv: ingenlys i baglygter på freelander (13-04-2014 20:24:42) (svar på 141929)
Jens Eggertsen #8005, reg. øjyl (medlem) (ip-adr: 83.93.190.59)
Jeg vil gerne have den adresse, men jeg tør ikke da det nok koster en hel bondegård, OG den gris den SUGER all penge ud af mig.
de der dysser hvor får man dem kigget på. ??? uden jeg skal gå fra hus og hjem.
MVH Jens E der lige har fået gang i fredericks crosser hæ hæ gnæk
Index
141945: sv: sv: sv: sv: sv: ingenlys i baglygter på freelander (13-04-2014 20:35:29) (svar på 141944)
Paul Sehstedt #0027, reg. sjyl (medlem) (ip-adr: 185.37.86.63)
Du har både Meldgaard, Sjælle, Tohuse, LR-Parts og een mere, som jeg ikke lige kan huske navnet på, lige foran døren.
De ligger inde med de rette redskaber.
Måske også BG i Aarhus.
Skal arbejdet være veludført, koster det... but: the quality will remain long time after the price is forgotten...
Index
141960: sv: sv: sv: sv: sv: sv: ingenlys i baglygter på freelander (14-04-2014 15:12:15) (svar på 141945)
Verner Andersen #2749, reg. ssj (medlem) (ip-adr: 109.57.58.79)
Jo Eggert; mht. elektronik, fristes man til at omskrive en gammel vending
"Elektronik er en ydmyg tjener, men en streng herre" Brorskabets Fiat nægtede at starte med jævne mellemrum; gik man ind og så lidt fjernsyn og drak en kop kaffe og så prøvede at starte, sprang den igang, på værkstedet var ingen fejl at spore, for her startede den hvergang. Enden blev en dag nægtede den at starte fuldstændigt trods flere forsøg. Den blev så kørt på værksted og man fandt fejlen, som blev rettet og den har startet upåklageligt siden. Med nyere Land Rover er det ikke mere tilstrækkeligt at bare have en knækket hammer og et bøjet søm i værktøjskassen; der skal mere avanceret grej til.