tilbage

Land Rover Forum  

Index
152102: Tak for denne gang. (19-12-2015 12:15:11)
Jens Sigurdson #8554, reg. øjyl (medlem) (ip-adr: 37.75.189.252)
Tak for denne gang.

Det er ved at være et par år siden min seriebil sidst har haft plader på så derfor vælger jeg at trække mig fra klublivet for en stund. Jeg vil gerne sige tak for tiden i en af landets bedste foreninger og for al den hjælp og glæde klubben har givet mig.

... NEJ bilen er IKKE til salg! Hun står klodset op og venter på at jeg har mulighed for at komme igang med at restaurere hende fra gummiet og op.


Så ikke farvel, men på gensyn
med vink og blink

Jens Sigurdson
Index
152104: sv: Tak for denne gang. (19-12-2015 19:46:19) (svar på 152102)
Hans-Aage Larsen #5477, reg. fyn (medlem) (ip-adr: 188.176.171.90)
Hej Jens
Dejligt at du ikke vil sælge din seriebil, men vender tilbage på et tidspunkt. Jeg er selv i samme " båd" (kunne ikke stave til sitation) på nuværende tidspunkt, jeg brænder også for min seriebil og håber jeg vender tilbage i 2016. Jeg har stor glæde af landroverserieforum og deres træf samt hjemmesiden som jeg besøger hver dag- ved ikke om du kender den? ellers vil jeg foreslå dig at følge med der. Der sidder virkelige kompetente venner med en uovertruffen lyst til at hjælpe ved evt. spørgsmål
Med venlig hilsen samt en god jul/nytår
Hans-Aage
5600 Faaborg
Index
152105: sv: sv: Tak for denne gang. (19-12-2015 21:58:48) (svar på 152104)
Jens Sigurdson #8554, reg. øjyl (medlem) (ip-adr: 37.75.189.252)
Jo, jeg kender godt serieforum og har kikket ind fra tid til anden. Jeg kommer også forbi her igen. D

er er nok rigtigt mange patienter der kommer til at savne Klub-bladet i min kones venteværelse, men det må de leve med indtil jeg igen kan komme afsted til nogen af alle de spændende ting i klubben. Jeg har hængt på uden bil længe, men nu syntes jeg altså ikke at det kunne forsvares længere.

På et tidspunkt når ånden (og pengene) kommer over mig så får bilen min fulde opmærksomhed og så vender jeg stærkt tilbage. Det bliver nok også ved den tid jeg hurtigst muligt melder mig ind igen.
Alle de gode råd er uundværlige.

*<:-)