Jeg var i gang med den samme operation i går!
Vær opmærksom på at de nye uoriginale horn kan afvige lidt i formen. Hullerne hvor torpedoen monteres passer ikke altid helt efter de gamle huller. Da jeg fik svejst mine horn på chassiet sad hullerne for højt i begge sider. det kan være farligt for så passer dørene ikke med bagkassen.
Husk altid at prøvesamle bilen, inden den skal til maler!!
Som du kan se på billedet, så blev jeg nød til at skære en slids på undersiden af hornet med en vinkelsliber og derefter bøje hornet ned til den rette højde.
Det vil være en god ide at lave en skarbelon på rammen.
Et profilrør der er lagt på tværs over rammen. Svejs de gamle bolte på profilen så de går igennem hornets huller.
Nu skærer du hornet af. Sætter profilet på rammen samme sted som før og bruger dette til at ramme det nøjagtige sted hullerne sad før. Nu ved jeg ikke om du har motoren siddende i din LR, for så er denne øvelse ikke mulig.
Billedet blev taget i går!
Hilsen Claus Pihl. 88 serie IIa 1968