tilbage

Land Rover Forum  

Index
17073: Svanens død og livsstil på gule plader. (13-08-2004 11:53:38)
Torben Jensen #2613, reg. øsj (medlem) (ip-adr: 80.161.45.93)
Efter en god ferie er det lidt trist at komme hjem og læse hvad i andre har brugt ferien på.
At man kan starte en kæmpe diskution uden reelt indhold er fantastisk.
Minder mig om de debatter som er på div. mac/intel fora.
Hvor man bare starter en diskution op fordi man keder sig.
Påfaldende er det at mange underskriver med: Vi ses ude i Pløret/ ødemarken. Men det eneste sted man ser noget til vedkommende er her på hjemmesiden..
Hvis man er medlem af klubben pga. div særinterresser, så som forsikring osv.
Så fred være med det. Bare man så holder sig til det, og ikke kommer med spændende ideer og brok når man aldrig lige har tid når der skal laves lidt..
Men det kan undre mig at Familien Hammer "pludseligt" er blevet så skrivede..
At der ud af det blå er kommet et vacuum af manglende muligheder for visse modeller, kan jeg stille store spørgsmåstegn ved.
IGEN..Hvis medlemmerne vil have nogle muligheder SÅ MØD OP...
Vi står på spring for at hjælpe jer igang...

Torbenj
Range Rover STW
1000 liter 92 oktan på 10 dage...
Index
17074: sv: Svanens død og livsstil på gule plader. (13-08-2004 12:01:04) (svar på 17073)
Pernille Dyrmann Kristensen #5394, reg. mjy (medlem) (ip-adr: 217.157.56.98)
"Men det kan undre mig at Familien Hammer "pludseligt" er blevet så skrivede.."

Tja, men det står vel enhver frit for at kommentere de indlæg man synes at have en kommentar til ?

Og så er det vel ikke ærværdigt i sig selv at kommentere samtlige tråde blot for at kommentere dem ?

Mvh
En del af "Familien Hammer", som åbenbart ikke 'pludselig' bør udtale sig...

Index
17076: sv: sv: Svanens død og livsstil på gule plader. (13-08-2004 12:14:37) (svar på 17074)
Torben Jensen #2613, reg. øsj (medlem) (ip-adr: 80.161.45.93)
At du pludseligt ikke bør ytre din mening, må stå for din egen mening.

Men at der pludseligt fra familien Hammer kommer en masse om at div. nyere modeller ikke bliver tilgodeset (Hørt på div. exp. kurser) kan nu begynde at lyde lidt som slet skjult reklame for jeres kurser.
At vi i regionerne ikke er profesionelle nok til at give dem grønt bevis, og lave specielle baner hvor de kan være med..Vidner mere om at du ikke kommer ret meget til arrangementerne i klubben..
Læs de bagerste sider i oasen og se hvad der bliver tilbudt. jeg er ret sikker på der også er noget hvor alle biler kan være med..

Bedste Landrover hilsner
Torbenj 2613 østsj.
Range Rover STW.
Månedens kunde hos Shell
Index
17077: sv: sv: sv: Svanens død og livsstil på gule plader. (13-08-2004 12:20:05) (svar på 17076)
Pernille Dyrmann Kristensen #5394, reg. mjy (medlem) (ip-adr: 217.157.56.98)
Debatten har faktisk været oppe og vende før. Også den del med hvad der er hørt på Exp.kurserne. Nu kører der kurser to gange om året - måske er det derfor der har været pause. Men den dør nok her - vi må jo bare sige ja til det vi hører og lade den ligge der.

Ingen grund til at lave hverken skjult eller åbenlys reklame. Kurserne er som regel fuldtegnede.

Mange hilsner
Pernille
Index
17106: sv: sv: Svanens død og livsstil på gule plader. (13-08-2004 18:12:03) (svar på 17074)
Poul Helmer Larsen #5695, reg. øsj (medlem) (ip-adr: 80.160.102.153)
Tja...

Hvis man ikke ønsker den frie debat, har man jo altid den mulighed, enten at lukke RoverForum eller lave adgangsbegrænsning, således at det kun er medlemmer af DL-RK (evt. med medlemsnumre lavere end 5695 (hvis man ønsker yderligere selektering)), der har adgang til at skrive på siden..

- men indtil videre, henstår DL-RK som et debatforum, med nogle retningslinier, som ikke altid bliver fulgt af skribenterne.

(og såvel min identitet som IP-adresse kan der vel (efterhånden) næppe være nogle der drager i tvivl)

Med Venlig hilsen

Index
17083: sv: Svanens død og livsstil på gule plader. (13-08-2004 13:32:58) (svar på 17073)
ib hammer (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 195.249.84.147)
hej Torben

Det er nu ikke så underligt, jeg har svaret på et par indlæg, som affødte indlæg fra andre medlemmer, som jeg i almindelig høflighed har besvaret.

Hvordan tror du det ville fremstå hvis jeg ikke "gad" svare?

Du kan være sikker på at jeg hellere havde set at et svar havde været nok.

Med venlig hilsen
Ib

Index
17089: sv: Svanens død og livsstil på gule plader. (13-08-2004 15:55:33) (svar på 17073)
Benno Søndberg Clausen #5329, reg. ssj (medlem) (ip-adr: 80.164.58.75)
Har det været en skidt ferie, Torben?

Nej, vi kender ikke hinanden, men når man nu kører LR så kan vi vel nok være på fornavn, ikke?

Du virker en smule "bitter" over at nogen starter en ligeyldig diskution op - og så smider du selv lige én mere på banen? Ha ha, Sådan!

Nåh, men alle de er her harmdirrende feberdiskutioner - det sgu´ da go´ lir! Kanon underholdning (for sådan én som mig der ikke kender de implicerede ret godt).

Og iøvrigt - jeg kender kun én der underskriver sig med "vi ses i ødemarken" - og han er derude hver evig eneste gang - i sin Lightweigt, så pas på med at skære alle over én kam :-)

For at runde af, mener jeg faktisk heller ikke der er mangler for nogen modeller ved terrænarrangementer. Det er bare at møde op og sætte sit præg. Det har altid været meget naturligt at de der lavede arrangementerne gør det de er bedst til - kører man seriebil, laver man baner til sådan én osv. det er vist meget naturligt og sikkert derfor der ikke er nogen specielle baner til andre modeller?

Jeg så gerne flere Freelandere og alle mulige andre til arrangementerne, for plads til alle - alt hvad der står LR på - det skal der FGM (fanden gale mig) være.

Nu kører vi til Esbjerg i en skøn 110 V8 med kæmpe hestetrailer og 2 prutmuler, kan i alle have en god sommer :-)

Mvh Benno

90" 2.5 D
101" 3.5 V8

(og DEN er tørstig, kan jeg love dig. Måske skulle vi gå sammen om at få en benzinordning - det ville der sgu da være noget kød på?)




Index
17103: sv: sv: Svanens død og livsstil på gule plader. (13-08-2004 18:00:23) (svar på 17089)
Jes Kroman #6037, reg. ssj (medlem) (ip-adr: 62.66.142.174)
Er det hesten eller bilen der er tørstig?

Index
17151: sv: sv: sv: Svanens død og livsstil på gule plader. (15-08-2004 01:03:19) (svar på 17103)
Verner Andersen #2749, reg. ssj (medlem) (ip-adr: 195.215.231.122)
Det var vist Churchill der en gang sagde, demokrati er en besværlig ting at arbejde med, men det kommer langt før det næstbedste. Nu har du så af familiemæssige årsager valgt en politisk korrekt nummerpladefarve hvor vi andre fattigrøvssingles må tage til takke med den "gule fare" Til gengæld kan vi så tillade os at benytte rummet bag højre skulder som papirkurv (skal kun tømmes hvert andet år) Jeg skal undre mig meget om ikke EU står bag. Min gode ven og kollega, velkommen hjem til virklighedens verden.
Index
17153: sv: sv: sv: sv: Svanens død og livsstil på gule plader. (15-08-2004 09:14:55) (svar på 17151)
Torben Jensen #2613, reg. øsj (medlem) (ip-adr: 80.161.45.93)
Hej Verner
Du har ret..
Demokrati kan gøre ondt..
Men måske føler man sig lidt stødt, når man i maaange år har gået og troet at de arrangementer man lavede i klubben, også var det som folk ville have.
Problemet føler jeg er at man har råbt og skreget, slået på cirkustromme og lovet gratis ting, for at få folk til at komme med nye ideer.
Men der er ingen som siger noget.
Her på foraèt er det nemmere at komme med kritik og "gode" ideer.
Men når der så fra elfenbenstårnet af en regionsledelse bliver sagt: God ide..Gå bare igang..Så sker der ligesom ikke mere..
Jeg er ked af hvis jeg lød mavesur..
Meningen med henvisningen til de gule plader, var nu mere at man vil ha noget forkromet og flot, men ikke vil betale med indsats og hjerteblod.

EU står IKKE bag dette indlæg..Tjek min ip.adr...hæ hæ..
Og jeg kan forsikre dig om at der kan være en hel del ispapir og cola dåser bag fører sædet i min også.

Vi ses ude på Artellerivej..
Torbenj
Index
17157: sv: sv: sv: sv: sv: Svanens død og livsstil på gule plader. (15-08-2004 16:05:46) (svar på 17153)
Verner Andersen #2749, reg. ssj (medlem) (ip-adr: 195.249.43.240)
Jamen du har ret, at lave arrangementer er ofte et langt trægt træk op ad bakke, ofte i lavgear, men jeg kan fortælle dig at DLRK har en flot fremmødeprocent i forhold til mange andre frivillige organisationer, og så når man har et velbesøgt, vellykket arrangement bag sig, ja så tænker man på hvordan man grejer det næste, om det bliver lisså godt, keep on truckin!