tilbage

Land Rover Forum  

Index
17189: Åbent brev (16-08-2004 12:20:35)
Ib Hammer #0219, reg. sjy (medlem) (ip-adr: 195.249.84.147)
Da jeg må konstatere at hverken Land Rover Danmark A/S eller jeg selv, som menigt medlem, kan deltage på dette Forum på samme vilkår som andre medlemmer, da nogle åbenbart ikke kan skelne mellem firmaet og mig som enkeltperson, vil vi undlade at deltage, indtil vi igen mener tiden er moden. Vi er af den overbevisning, at vi kunne deltage med information, til gavn og glæde for klubbens medlemmer.

Vi orker ganske enkelt, og vil ikke anvende tid, på at skulle besvare fremførte udokumenterede anklager og postulater, men føler det har været nødvendigt, da det fremførte ikke skulle have lov til at stå uimodsagt.

Vi har heller ikke forståelse for, hvorfor det vi siger skal mistænkeliggøres, da vores eneste "forbrydelse" tilsyneladende består i, at vi driver det firma, der tilfører klubben såvel nye modeller som medlemmer, og at vi driver det på samme vilkår, som alle andre firmaer, der ønsker at overleve drives.

Til orientering har "Jens", ikke overtrådt koncernens it-politik, han har som andre ansatte i koncernen benyttet sin PC'er privat, på samme måde som det er de ansatte tilladt at bruge telefon eller PC'er til f.eks at bestille biografbilletter, eller sende en besked til tante Oda, så længe det ikke tager overhånd, hvilket ikke er sket.

Det eneste "Jens" har gjort forkert er at begå et par indlæg og anvendt forskellige synonymer. Om det har været hensigtsmæssigt kan man altid diskuttere, men egentlig synes jeg det er lidt prisværdigt (set fra min side af skrivebordet), at vi har ansatte i koncernen der er lige så entusiastiske som os selv.

Korrektion: Vores netværk/server, er som mailboks kun tilgængelig for koncernens ansatte, vi er ca. 250 ansatte, hvoraf kun 14 er direkte ansat i Land Rover Danmark A/S. Dette begrænser antallet af PC'er med samme ip-adresse til omkring 250 styk. IT afdelingens udmelding: "denne service er nu ikke brugbar for andre end koncernens ansatte", betød at sådan havde det faktisk hele tiden været. Så det er en misforståelse jeg påtager mig.

Ellers må jeg sige, at jeg er ganske imponeret af Verner ØSj, der efter devisen, angreb er det bedste forsvar, ganske formåede at fjerne fokus fra egen person, fik indtil flere medlemmer til at følge trop, uden at disse blot et eneste sekund spekulerede på hvilket ærinde de løb og hvorfor de gjorde det. Jeg har her til morgen modtaget en videresendt mail fra reg. Østsjælland, Nyhedsbrev, og kan her læse at Verner, og flere med ham, åbenbart HAR fremsendt en opsigelse, på trods af at Verner, overfor mig og andre, på dette Forum har benægtet dette faktum.

Verner, dine bevæggrunde kender jeg ikke, men det undrer mig, at noget så simpelt, som at du som regionsleder ønsker at trække sig, uanset årsag, på den måde kan få dig til at indlede et "korstog".

Egentlig synes jeg det ville være på sin plads hvis de mest heftige medløbere, efter at have konstateret at Verners benægtelse, IKKE var troværdig, fremsatte en offentlig undskyldning for de fremførte postulater. Det sker dog nok ikke. Synes også at Verner skylder såvel Forum, debattørerne og mig en forklaring på hvorfor han på denne måde har forsøgt at drage såvel firmaets som min troværdighed i tvivl, når det reelt var hans egen det handlede om. En undskyldning vil nok være for meget forlangt.

Til Tina og andre: medlemmer der udtaler sig positivt om Land Rover Danmark A/S, Land Rover forhandlere, eller aktiviteter i Land Rover Danmark A/S, samt forhandler regi, skal være forberedt på at de stiller sig på øretævernes holdeplads, bliver mistænkeliggjort og gennemheglet.

Som nævnt vil vi ikke i et stykke tid besvare eller på anden vis deltage på klubbens Forum, så eventuelle spørgsmål dette indlæg måtte afstedkomme vil ikke blive besvaret.

Og så havde jeg iøvrigt nogle dejlige timer i selskab med region Midtjylland som gæstede Tirsbæk i weekenden.

Bedste hilsner
Ib Hammer, Land Rover Danmark A/S og Ib medlemsnummer 0219
Index
17191: sv: Åbent brev (16-08-2004 13:52:13) (svar på 17189)
Verner Odd Rasmussen #0451, reg. øsj (medlem) (ip-adr: 130.226.71.190)
Hej Ib og Land-Rover danmark.

I min egenskab af medlem af klubben har jeg tilladt mig at skrive min mening om hvordan man får et godt medlemsskab af klubben; nemlig ved at deltage aktivt til de arrangementer, som nogle bruger tid på at lave og derigennem få den indflydelse som gør gør at man selv påvirker fremtidige aktiviteters indhold.

Vi var midt i en diskussion om ovenstående forhold, da en person fra jeres computernetværk og du selv, uvidst af hvilken årsag, blandede interne region Østsjællands-bestyrelsesforhold med ind i billedet. Tror du at jeg sidder hér for åben skærm og diskuterer interne bestyrelsesforhold med dig eller andre fra Land-Rover Danmark?; gjorde jeg dét, ville man retteligt have kunnet sige at ham er der sgu noget galt med.

Hvor du har disse interne oplysninger fra, ved jeg ikke, men de kan da bestemt ikke vedrøre hverken dig eller Land-Rover Danmark.

Jeg synes at ovenstående under lavmålet, eller hvad synes I selv?

Mht. ip-adresserne ; jeg syntes bare at det var underligt.

Det der er hele problemet, efter min mening, er at ganske få mennesker i vores klub, har set sig selv som korsriddere som en gruppe, som vi faktisk ikke ser meget til, men som føromtalte personer mener at vi i bestyrelserne og de "gamle" nedgør. Denne opfattelse og følelse kan jeg ikke genkende fra den region, som jeg tilhører og til de øvrige arrangementer som jeg har deltaget i.

Afslutningsvis vil jeg blot konstatere at eventuelle unskyldninger kan ikke gives til ukendte.

Mvh.
Verner Odd Rasmussen.
Medlemsnummer 451.
Igen som medlem af region Østsjælland
109" SerieIII - STW - 1972.
Index
17193: sv: Åbent brev (16-08-2004 14:10:13) (svar på 17189)
Verner Odd Rasmussen #0451, reg. øsj (medlem) (ip-adr: 130.226.71.190)
Ups, jeg prøver igen. Der skulle stå : "for en gruppe" og ikke "som en gruppe", næsten nederst...

Hej Ib og Land-Rover danmark.

I min egenskab af medlem af klubben har jeg tilladt mig at skrive min mening om hvordan man får et godt medlemsskab af klubben; nemlig ved at deltage aktivt til de arrangementer, som nogle bruger tid på at lave og derigennem få den indflydelse som gør gør at man selv påvirker fremtidige aktiviteters indhold.

Vi var midt i en diskussion om ovenstående forhold, da en person fra jeres computernetværk og du selv, uvidst af hvilken årsag, blandede interne region Østsjællands-bestyrelsesforhold med ind i billedet. Tror du at jeg sidder hér for åben skærm og diskuterer interne bestyrelsesforhold med dig eller andre fra Land-Rover Danmark?; gjorde jeg dét, ville man retteligt have kunnet sige at ham er der sgu noget galt med.

Hvor du har disse interne oplysninger fra, ved jeg ikke, men de kan da bestemt ikke vedrøre hverken dig eller Land-Rover Danmark.
Jeg synes at det var under lavmålet, eller hvad synes I selv?

Mht. ip-adresserne ; jeg syntes bare at det var underligt.

Det der er hele problemet, efter min mening, er at ganske få mennesker i vores klub, har set sig selv som korsriddere for en gruppe, som vi faktisk ikke ser meget til, men som føromtalte personer mener at vi i bestyrelserne og de "gamle" nedgør. Denne opfattelse og følelse kan jeg ikke genkende fra den region, som jeg tilhører og til de øvrige arrangementer som jeg har deltaget i.

Afslutningsvis vil jeg blot konstatere at eventuelle undskyldninger kan ikke gives til ukendte.


Mvh.
Verner Odd Rasmussen.
Medlemsnummer 451.
Igen som medlem af region Østsjælland
Index
17225: sv: sv: Åbent brev.. (16-08-2004 22:27:31) (svar på 17193)
Erik Helge Pedersen #2189, reg. øsj (medlem) (ip-adr: 62.243.106.52)
Hej.

Jeg kan som både Verner og Hartley skriver, undres over hvordan interne papier fra Reg. ØstSjælland kan komme en person i hænde som ikke engang kan underskrive sig med navn-medl.nr., men skal gemme sig bag "mors" skørter. Det kan da ikke være et "mandfolk"....
Og hvordan skulle straffen/behandlingen være hvis man underskrev sig med rette navn-medl.nr. ???? Det er vidst ikke i denne klub at sådan noget eksistere..
Men det kan jo da godt være at det snart vil være træls, at være medlem af en ellers dejlig fritidsklub, nu hvor chikaner er ved at være dagligdag....
Fordi Verner er formand for Reg. Østsjælland,betyder det jo ikke at han står alene med arbejdet. der er jo en hel (gennem mange år velfungerende) bestyrelse bag...
En bestyrelse som er aktive i mange sammenhæng.
Index
17212: sv: Åbent brev (16-08-2004 20:28:02) (svar på 17189)
Hartley Nielsen #2128, reg. mjy (medlem) (ip-adr: 195.249.54.116)
Land Rover Danmark har sendt et åbetn brev til vores forum, og det kan vi jo kun tage til efterretning, al den stund at de jo så af gode grunde ikke kan svare på vores kommentarer til dette.
Min kommentar til "Jenses" handlingsmåde her på nettet, vil derfor nok komme til at stå uimodsagt.
Jeg må dog give Verner ret i, at det var rigtigt af ham ikke at kommentere interne Regionsmail her på nettet, før alt var afklaret. Hvad disse interne mails havde at bestille hos "Jens" kan undre mig meget, lige som det undrer mig, at omtalte "Jens" er dum nok til at røbe sin viden, her på forummet.
Desuden er det min mening at "Jens" ikke er et synonym, men derimod et falsk navn.
Den mest foragtelige i sagen, er dog den der har lækket interne Regionsoplysninger, til personer uden for den kreds hvor de er beregnet. Vi ved af gode grunde ikke hvem det er, men det må jo være en der kender "Jens" godt, en der er blandt de, der har modtaget disse mails, og en der har en interesse i, at de blev offentlig kendt.
Det er en forkastelig måde at deltage i klubarbejde på, og det er i hvert fald ikke noget, der ligger inden for nogens demokratiske ret.
Med væmmelig hilsen
Hartley
Og nej der mangler ikke en smiley.
Index
17223: sv: sv: Åbent brev (16-08-2004 21:59:51) (svar på 17212)
Verner Andersen #2749, reg. ssj (medlem) (ip-adr: 195.249.35.58)
Igen konstaterer jeg at Ib Hammer har en dårlig sag.
Til Hartleys og Verner Odds indlæg kan jeg blot sige HØRT!
Index
17224: sv: sv: sv: Åbent brev (16-08-2004 22:22:28) (svar på 17223)
Poul Helmer Larsen #5695, reg. øsj (medlem) (ip-adr: 80.63.98.74)
Hej Verner.

Læs Benno's invitation til "palaver i det sjællandske muld";-)

- og mens vi venter på en forklaring på, at "alting forsvinder", så kan vi jo hygge os med verdens bedste Land Rover;-)

Med Roverhilsen

Poul Helmer