tilbage

Land Rover Forum  

Index
19235: Hvordan gik det med OASENs regnskab (08-11-2004 23:12:55)
Claus A. Kjøller #1105, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 194.239.28.200)
Kære Hovedbestyrelse og bladudvalg.

Hvordan gik det med OASENS reviderede regnskab for 2003?

På Landsråd 2004 var det som bekendt, ikke muligt for bladudvalget, at fremlægge et revideret regnskab for OASEN 2003. Det var er mange gode forklaringer på, og de delegerede accepterede at regnskabsaflæggelsen blev udskudt til årets halvvejsmøde hvor hovedbestyrelsen og regionslederne mødes om klubbens vel og vel.
Nu er halvvejsmødet overstået så vidt jeg ved, og så er der sikkert mange landsrådsdelegerede, inklusive mig selv, der godt kunne tænke sig at vide om beslutningen og pålægget fra klubbens øverste myndighed er blevet omsat i handling.

...nogen kunne spørge: "hvorfor bringer han det op her på siden" ?
Fordi jeg mener det er et problem at der ikke blev aflagt regnskab for en 1/3 af klubbens udgifter.

..."har han en skjult dagsorden"?
nej, aldrig ! men jeg var dirigent på landsrådet og dermed ansvarlig for at landsrådets beslutninger effektueres.

og....
HB har ikke fundet det passende at informere/orientere mig direkte...derfor dette tiltag.

Med venligste hilsner

Claus Kjøller

Index
19237: sv: Hvordan gik det med OASENs regnskab (09-11-2004 00:43:32) (svar på 19235)
Hartley Nielsen #2128, reg. mjy (medlem) (ip-adr: 195.41.184.12)
Hej Claus!
Spørg og du skal få svar, men nu er mødet jo først lige overstået. I øvrigt synd at du ikke havde tid til at komme til Halvvejsmødet, Christian havde jo meldt afbud, og kunne ikke finde andre fra Reg. Nordsjælland der havde tid.
Det er altid kedeligt når klubbens næststørste Region ikke deltager i så vigtigt et møde.
Med hensyn til Oasens regnskab, blev der fundet en tilfredstillende løsning på alle problemer, og selvfølgelig har HB og Oasen haft et tæt samarbejde siden Landsrådet, så vi hele tiden har været orienteret, om den økonomiske situation.
Venlig hilsen Hartley
Index
19238: sv: sv: Hvordan gik det med OASENs regnskab (09-11-2004 06:49:20) (svar på 19237)
Claus A. Kjøller #1105, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 80.166.34.14)
Hej Hartley

Jeg havde skam masser af tid, men blev ikke spurgt.
Ja, det er yderst pinligt at en region i den størrelse ikke møder op....det må vi vist tage en snak om på regionalforsamlingen.

...men du svarer ikke på mit spørgsmål: Blev der fremlagt et færdigt og revideret regnskab for oasen eller blev der ikke?

mlrh
Claus