tilbage

Land Rover Forum  

Index
22119: WOOOW nogle SUTTER! (09-03-2005 20:32:34)
Kenneth Lund (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 83.93.219.40)
Hvordan får man sådan nogle her:

http://www.mudstuff.co.uk/Gallery/IcelandR5.jpg

eller sådan nogle:

http://www.mudstuff.co.uk/Gallery/IcelandR1.jpg

??????????????

Kan de bare sådan uden vidre klappes på en Defender???
Index
22120: sv: WOOOW nogle SUTTER! (09-03-2005 20:33:48) (svar på 22119)
Kenneth Lund (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 83.93.219.40)
Index
22123: sv: sv: WOOOW nogle SUTTER! (09-03-2005 20:45:56) (svar på 22120)
Tine og Kenneth Poulsen #0435, reg. l-f (medlem) (ip-adr: 152.73.23.0)
Kære navnebror, du må vist hellere videre til www.arctictrucks.is
siden er på islandsk, prøv at trykke lidt på den her og der.
De har også en afdeling i Norge www.artictrucks.no
De kan, med en STØRRE ombygning, levere 44".

Venlig hilsen
Kenneth, også med badehåndklæde på lårene.
Index
22133: sv: WOOOW nogle SUTTER! (10-03-2005 07:44:26) (svar på 22119)
Hans Martien Sørensen #4770, reg. øjy (medlem) (ip-adr: 80.163.216.98)
De kan sagtens monteres på en Defender. Det koster ca 100.000,- Dkr for sådan en ombygnng af bilen. Bilinspektionen vil nok dø af grin nå de ser den.
Jeg har dog hørt rygter om hvis du køber en godkendt bil i et andet EU eller EØF land skal de godkende den.
Hans Martien
Index
22150: sv: sv: WOOOW nogle SUTTER! (10-03-2005 11:45:17) (svar på 22133)
Jørgen Seligmann #4178, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 82.195.170.228)
Og hvis det passer ved jeg der kører mindst en i Norge med Islandske ombygning (jeg tror det er 38 tommer og ikke 44 tommer) der er godkendt deroppe og det er jo et EØS land. Også har de jo busser så hvem ved om de begrænsede bus forskrifter også kan ske noget ved - rent tankespin da jeg ikke ved det.
vh/Jørgen
Index
22178: sv: sv: WOOOW nogle SUTTER! (10-03-2005 20:14:07) (svar på 22133)
Mikael Friis #3481, reg. øsj (medlem) (ip-adr: 80.166.183.197)
Stop en halv - reglen om, at EU-godkendelser kan overføres mellem EU-landene gælder kun for standardtypegodkendte køretøjer. Hvis bilen er ændret eller ombygget, skal den til eksamen hos den lokale bilinspektion medbringende et stk. dokumentation fra producenten eller anden kyndig med bekræftelse på, at ombygningen duer.

Jeg har direkte fra Færdselsstyrelsen fået oplyst, at det ikke gør den danske godkendelse lettere, at en ombygget bil først har været registreret i f.eks. Sverige (hvilket jo er nærliggende - både geografisk og fordi der ikke skal erlægges registreringsafgift i Sverige).

Hilsner
Mikael
(med igangværende RR ombygningsprojekt)