tilbage

Land Rover Forum  

Index
22566: terræn arr (19-03-2005 19:06:59)
Jonas Møller Andersen #7059, reg. øsj (medlem) (ip-adr: 212.99.255.42)
hej alle eller mest kbh område folk... som i ka se er jeg ny i klubben så jeg ved ikke om det er det rette sted at henvende mig med det her.... men jeg har et forslag til en terræn/pr dag , hvis man kunne få lov til at bruge byggegrunden ude ved den nye amager strand park til et arrengement lavet af os og hele byen er velkommen til at se på og stille spørgsmål til vores biler og om hvorfor deres ikke ka det samme osv...men hvis der nogen der er interreseret i det ka i jolige skrive og så må man jo finde ud af hvordan man gør sådan noget......P.S min dør åbner stadig ikke så et rødvinstrængende menneske søges...
Index
22567: sv: terræn arr (19-03-2005 20:34:19) (svar på 22566)
Bent Böhlers Petersen & Elsa Nielsen #1649, reg. øsj (medlem) (ip-adr: 80.196.139.247)
Hej Jonas!

Som medlem af reg. østsjælland, er du sikkert klar over at bestyrelsen har rigeligt at gøre med at arrangere landsarrangement til sommer. Men hvis du er interesseret i at stå for et sådant PR arrangement i efteråret, tror jeg du kan få fuld opbakning, men du skal nok lave det meste.
Hvis du er interesseret, vil jeg godt forespørge friluftrådets repræsentant i Amager Strandpark om der er mulighed.

mvh bent/1649