tilbage

Land Rover Forum  

Index
22754: Verner' egotrip (24-03-2005 22:06:40)
Nils Byager (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 62.61.132.51)
Nu har jeg gennemlæst den lange tråd om Verners alternative klub.
Jeg har også været inde og se den "nye" klubs hjemmeside.
Min konklusion på al den palaver er, at Verner ønsker at lave en ny klub med sig selv som formand ved at hverve medlemmer fra DLRK.
Jeg har vanskeligt ved at se at det skulle være i overensstemmelse med klubbens ånd - om det er foreneligt med klubbens vedtægter vil jeg overlade til andre at afgøre.
Jeg ser initiativet som et forsøg på at splitte klubben op i fraktioner og det er efter min bedste overbevisning i modstrid med klubbens formål.
Jeg vil derfor opfordre til at "Verners nye klub" øjeblikkeligt overføres til "rød tråd" og at hovedbestyrelsen grundigt overvejer om splittelsesforsøget skal følges til dørs med en eksklusion.
mLRh
Nils, 88" på gule plader :-)
Index
22755: sv: Verner´ egotrip (25-03-2005 01:39:30) (svar på 22754)
Verner / 451 (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 83.94.147.154)
Godaften Nils.
Da du nu tillægger mig nogle "lumske" hensigter..

Som et sjældent set ansigt i region Østsjælland (dog retfærdigvis lidt oftere set end andre sjæln'dne medlemmer), er det rart med et input fra din kant.
Da region Østsjælland bl.a. skulle gå i gang med at planlægge Landsarrangement 2005, kunne jeg ikke lige få øje på dig i flokken af interesserede deltagere. På et andet tidspunkt skrev du til regionen om noget rabataftale mht. dæk, hvor jeg bad dig om at undersøge sagen nærmere; ja dér mangler vi stadig en tilbagemelding ;-).
Ovenstående skriver jeg udelukkende for at give mit eget indtryk af din interesse i region Østsjællands arbejde (Og også som fortaler for Dansk Land-Rover klub's "ånd".).

Det er fint nok at komme med indlæg hvor man tiltager sig nogle holdninger om "klubbens ånd", når man ikke efter min mening selv deltager aktivt nok!..
-----

Der er vel ikke noget mærkeligt i, at man stiller sig i "spidsen" for noget man prøver at starte op, i stedet for at overlade det til andre, eller hvad?
(Hvis du kommer med en STW'er, er du velkommen til posten som præsident...).

Hvad er egentlig klubbens ånd; dét er der nogle som har fastsat, bl.a. selve "ikonet; Land-Rover"! (hvad dét nu er); for mig er det bl.a. vores 109" Stw, som vi gerne vil beholde, uden at skifte til en nyere model, hvis vi havde råd...).
Jeg har jo stadig en 109" Stw, selv om klubben ikke eksisterer..

Mht. om det er foreneligt med klubbens vedtægter, synes jeg at du gør ret i at lade andre om at afgøre, om det har noget med vedtægter at gøre, eller om det har med interesse for Land-Rover'e at gøre..

Som skrevet i mange indslag er dette ikke et forsøg på at splitte Land-Rover klubben, men at at samle nogle specifikke interesser for de enkelte modeller indenfor Land-Rovere. (Jeg har jo indrømmet at starten på forsøget måske var lidt "klodset"..).

Som skrevet i et tidligere indlæg, holder jeg mig i allerhøjeste grad indenfor forum's "regler og intentioner", eller dér kunne Webmaster komme indover?...

Mht. dit ønske om eksklusion; at blive ekskluderet ville jeg da være utroligt ked af at blive, da efterhånden mit halve liv er brugt på at "efter egen mening" gøre Land-Rover livet i Danmark sjovere (men dét er bare min egen mening).....

Men, men; skulle du få held til at få dit ønske opfyldt; ja, så har jeg stadig min 109" Station Wagon at trøste med mig med;-) og så må jeg tage den derfra....

Da du nu underskriver dig med "88" på gule plader", må jeg gå ud fra at du mener at andre biler i klubben er anderledes "land-Rover'e"..

Godnat.(eller, godmorgen)...
Verner/451.



Index
22756: sv: Verner´ egotrip (25-03-2005 08:32:00) (svar på 22754)
Anette & Peter Hansen #4214, reg. ssj (medlem) (ip-adr: 83.92.63.223)
Hej Nils og andre.

Bør vi ikke gøre med denne sag som man gør med en hunds visitkort på et fortorv - gå udenom den og vente til den tørre ud og forsvinder i vinden?. Jo mere der røres i den, jo længere lugter den. Jeg tror det er at overvurdere betydningen og et forkert signal at sende at gøre den til en rød tråd.

Skulle ideen endelig vise sig at være levedygtig,hvad så, det er begrænset hvor mange der opfylder kriterierne for at deltage og hvem siger at alle der kan, vil, og hvem siger at alle der kan og vil deltage, melder sig ud af DLRK.

Vores bus er 21" for kort og har hverken tropetag eller ovenlysvinduer så vi er nok udelukket, men selv om vi havde mulighed, er det tvivlsomt at vi deltog da vi føler os dækket godt ind direkte under DLRK.

Med 88"er "bus" hilsen

Peter
Index
22758: sv: sv: Verner´ egotrip (25-03-2005 11:48:11) (svar på 22756)
Bent Böhlers Petersen & Elsa Nielsen #1649, reg. øsj (medlem) (ip-adr: 80.196.139.247)
Der er ingen "bus" klub der bliver diskuteret, men en "STW" klub. Derfor har det heller ikke noget med længde at gøre.
Se Verner's indlæg nr:22668

mvh bent/1649
Der af og til kører bus, men med skruefjedre.