24531:
sv: sv: sv: sv: skift af stempelringe (02-06-2005 22:03:37) (svar på
24524)
Jesper Knudsen (medlemsstatus ukendt) (
ip-adr: 83.93.225.56)
Hej Claus
Jeg har fulgt med i debatten løbende og har søgt i trådene for at se, om jeg kunne finde svar på mit spørgsmål. Der er ikke noget der tyder på, at den bil, jeg har kig på, har nogen sammenhæng med de øvrige indlæg - bortset fra det tekniske problem. Jeg vil nødig hænge sælger ud her på sitet.
Jeg er på jagt efter en billig diesel-seriebil, og i det prisleje jeg søger i nu (20 000,-), må man finde sig i komplikationer af den ene eller den anden art, lader det til. Spørgsmålet er så bare, hvilken type problem jeg er bedst i stand til at løse som aspirant: En motorreparation, en rusten ramme eller en motor, der bliver varm. De to sidstnævnt har ilagt uoriginale motorer. Efter det er gået op for mig, at motordele til landrover er så billige, forstår jeg bedre, at bilen falder i værdi, hvis der er ilagt en uoriginal motor.
Som det måske lader sig tyde, er jeg indtil videre bare i gang med at undersøge, hvad det er for en type opgaver, jeg indlader mig på ved at købe en seriebil i det prisleje. Det er derfor, jeg er interesseret i at vide, hvor vanskelig sådan en motorreparation "almindeligvis" er.
Venligst Jesper