tilbage

Land Rover Forum  

Index
28849: Til alle regionsledere og hovedbestyrelsen! (08-11-2005 07:39:56)
Tine Poulsen #0435, reg. l-f (medlem) (ip-adr: 152.73.23.89)
Dette er citat fra Verner 2749 reg. ssj. fra et svar til Ole Pedersen omkring topstykker:

>>>>>
men jeg er kommet undervejs med at den lille flok der byder ind med løsningsmodeller her på foraet på det nys afholdte halvvejsmødet blev betragtet som en pestilens "der vist ikke har andet at lave" og undertegnede blev rådet til "at søge sig et job" og det prædikat vil jeg gerne være fri for. Nu er det sådan at jeg er ansat som mekaniker hos en af Danmarks største busvognmænd så en del viden har man vel, men hvad faen, så sparer man de kilobitkroner.
<<<<< citat slut.

Må jeg være fri!
Da jeg selv betegner mig som medlem af "den lille flok" vil jeg gerne have en kommentar fra regionslederene og/eller hovedbestyrelsen på ovenstående, da det jo var dem der var til stede.
Et forslag på næste halvvejsmøde kunne være at det kun måtte være dem med de rigtige meninger og de rigtige svar der måtte logge på forum.
Et forslag kunne også være en moderator der kunne sortere dem fra "den lille flok" fra da vi jo åbenbart er en pestilæns, der er til gene for DLRK.
Der er vist heller ikke et krav at man skal have et arbejde for at være medlem af DLRK.
Der er mindst èn der ikke har fattet hvad formålet med DLRK er.

MVH
Kenneth Poulsen - en del ophidset.

N.B. Jeg håber selvfølgelig at det er en eller anden tåbe der har fortalt Verner et usandt rygte for at skabe sig selv lidt opmærksomhed.




Index
28859: sv: Til alle regionsledere og hovedbestyrelsen! (08-11-2005 09:04:23) (svar på 28849)
ole pedersen (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 83.91.21.133)
Hej

Ja det vil jeg også meget gerne høre lidt om, i går aftes havde jeg skrevet et langt indlæg og det var nok godt at det var skrevet og ikke sagt for jeg var ret gal i skralden, men brugte lige "tæl til ti metoden" så det blev ikke sendt ;-) godt nok for det.
Men kunne vi ikke lige få en saglig udredning om hvad det her handler om.
Der er jo nok et eller andet om det, da der jo sjældent går røg uden ild så kære hovedstyrelse hvad handler det her om.

Med venlige rover hilsner

Ole.
Index
28860: sv: Til alle regionsledere og hovedbestyrelsen! (08-11-2005 09:38:57) (svar på 28849)
Jesper Ellegaard #4686, reg. ssj (medlem) (ip-adr: 172.16.21.100)
Hej Kenneth og andre som undrer sig.

Jeg var med til halvvejsmødet i weekenden og jeg har meget svært ved at huske nogen snak fra mødet, der omhandler det som Verner udtrykker.
Jeg kan ikke garantere at der ikke har stået et par stykker og snakket i et hjørne og ytret sig negativt om nogle af forums skribenter. Men det har 100% sikkert ikke været en del af den åbne debat på halvvejsmødet.
Der var i den åbne debat snak om at opdele forum i et teknisk forum, som skulle være åbent for alle - som Rover Forum er i dag, samt et lukket forum til klubsnak, hvor kun medlemmer har adgang.
Det var der opbakning omkring og det vil blive gennemført så snart undertegnedes tid tillader det.

Det som Verner har hørt må være en and.

Mvh
Jesper Ellegaard
IT-udvalget.
Index
28863: sv: sv: Til alle regionsledere og hovedbestyrelsen! (08-11-2005 10:08:14) (svar på 28860)
Tine Poulsen #0435, reg. l-f (medlem) (ip-adr: 152.73.23.89)
Hej Jesper, tak for dit svar.
Jeg håbede heller ikke at det var reg.ledernes eller HB´s officielle ytringer.

Men, som Ole skriver, der er ikke røg uden brand, så der må være mindst én der syntes "den lille flok" er en pestilæns i forum, man kunne jo opfordre "ildebranden" der
skaber "røg" til at komme ud af busken og få forklaret hvad problemet er?
Men personen har måske meget travlt på sit arbejde.

MVH
Kenneth Poulsen - stadig irriteret over tåbelige udtalelser.

Syntes ellers det lyder godt med med ændringen af forum.
Index
28864: sv: sv: sv: Til alle regionsledere og hovedbestyrelsen! (08-11-2005 10:32:49) (svar på 28863)
Jesper Ellegaard #4686, reg. ssj (medlem) (ip-adr: 172.16.21.100)
Hej Kenneth

Jeg synes såmænd ikke at "brandmændene" behøver at komme ud af busken. Jeg synes hellere de skulle holde sig væk fra Forum.
Som nævnt i tidligere indlæg (for nogle år siden) så er det jo ganske frivilligt om man vil benytte sig af forummet. Og har man et problem med nogle af skribenterne, så kan man jo finde sig et andet sted at bruge sin tid.
Der er masser af andre Land Rover-fora på nettet.
Jeg ved at der er rigtigt mange (mig selv inklusiv) der er rigtig glade for at de "gamle" (og nye) garvede, kloge hoveder gider bruge tid på at hjælpe andre.
Det er trods alt det som forummet (den tekniske side af det) er beregnet på.

Mvh
Jesper
Index
28865: sv: sv: Til alle regionsledere og hovedbestyrelsen! (08-11-2005 10:47:09) (svar på 28860)
ole pedersen (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 83.91.21.133)
Hej Jesper.

Tak for info, tænkte nok at det ikke ku passe og at det var noget der tangere noget personligt, så nok om det.
Jeg synes det lyder fint med en opdeling af fora, har tit "krummet tæer" når bølgerne går højt omkring det klub mæssige, det er jo der følelserne tager over, tit, og tænkt at det var nok ikke så godt et billede at sende ud af til.
Så jeg glæder mig til det nye og så vil jeg lige benytte lejligheden til at sige tak for det arbejde du lægger i det, ved fra egen side hvor meget tid der ofte går med, det.

Ha' en go' da' allesammen....

Med venlige rover hilsner

Ole #493
Index
28866: sv: sv: sv: Til alle regionsledere og hovedbestyrelsen! (08-11-2005 11:25:03) (svar på 28865)
Tine Poulsen #0435, reg. l-f (medlem) (ip-adr: 152.73.23.89)

Nemlig Jesper.
Det var sådan set derfor mine italienske gener kom i kog, da jeg syntes det ville være så ærgeligt at få ødelagt forum, som er vores videnbank.

Der skulle helst ikke være noget/nogen der afholdt folk fra at dele deres erfaring/viden ud til os andre.

Personligt mener jeg Forum er et af de største aktiver i DLRK.

Tilslutter mig absolut Oles skriv.

MVH
Kenneth Poulsen - nu med slukket ildebrand.
Index
28868: sv: sv: sv: sv: Til alle regionsledere og hovedbestyrelsen! (08-11-2005 12:21:18) (svar på 28866)
Finn Otto (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 80.196.169.158)
Inden man drager for mange konklutioner, skal man også lige huske at den kære verner ytrer sig på en mangfoldig måde og i mange vendinger, både på engelsk og dansk, nogen gange sammenblandet, det er sjovt at læse selv om jeg ikke altid forstår hvad han mener , når han har været langt nede i den danske retskrivnings bog he he,jeg var selv lige ved at spørge ham om meningen da jeg syntes den var kryptisk, men nåede det. god vind på landevejen og i ødemarken.
Finn Otto #5600 ssj
Index
28886: sv: sv: sv: sv: sv: Til alle regionsledere og hovedbestyrelsen! (08-11-2005 19:13:46) (svar på 28868)
Merete Kneis #1061, reg. mjyl (medlem) (ip-adr: 87.49.242.177)
hej.

Ja jeg vil ikke komme med mere til dette emne, udover at det er korrekt som jesper har forklaret det.

MVH
Merete
Index
28883: sv: Til alle regionsledere og hovedbestyrelsen! (08-11-2005 18:57:19) (svar på 28849)
Paul Sehstedt #0027, reg. fyn (medlem) (ip-adr: 83.92.141.235)
Lad mig lige få sagt, hvad der vitterligt blev sagt: i en pause ved halvvejsmødet gik snakken omkring mine mange indlæg på Forum og jeg var vel nok den, som holder klubrekorden. Een mente, at jeg burde have et underligt job, som tillod mig, så ofte at være ved tastaturet. Jeg fremsatte mine tvivl omkring min rekord og mente, at Verner også var en flittig kommentator/rådgiver/etc. pp.
Jeg erindrer ikke, at hverken Verner eller jeg blev opfordret til, at finde et job og hele samtalen forløb i den kendte drilske klubtone.
Jeg følte mig ikke forulempet og mener heller ikke, at Verner har grund til det.
Det referat, han har modtaget, må være belastet med fejlfortolkninger !
Index
28887: sv: sv: Til alle regionsledere og hovedbestyrelsen! (08-11-2005 20:10:43) (svar på 28883)
Poul-Erik Andersen #0097, reg. øjyl (medlem) (ip-adr: 80.198.43.192)
Som gammel medlem af Dansk Land Rover Klub syntes jeg at der er en flok mennensker( medlemmer) i klubben der umiddelbart gør at mulig for at lave splid i den kære klub. Hvis de gjorde
ligeså meget arbejdet som de gør i forum ville klubben ikke mangle arbejdskraft til de forskellige træf. Men der er også så let at sidde derhjemme og hidse sig op over hvad de forskellige medlemmer skriver.
Jeg syntes I! forskellige medlemmer skal være glad at der stadig nogle mennesker der gir at lave nogle møder for JER.
Jeg håber at ævl & kævl om ikke noget særlig er snart slut.
Denne kære klub er for mange mennesker et job på frivillig basis.
Med venlig hilsen
0097 Poul-Erik Andersen.
Index
28888: sv: sv: Til alle regionsledere og hovedbestyrelsen! (08-11-2005 20:26:22) (svar på 28883)
Niels Jesper Overgaard #3909, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 80.163.38.210)
Hej Paul,

du er klart indehaver af rekorden med over 2100 indlæg!!!!, en søgning på navnet Verner giver ikke engang halvdelen.

mvh jesper
Index
28889: sv: sv: Til alle regionsledere og hovedbestyrelsen! (08-11-2005 20:30:40) (svar på 28883)
Kristian Jensen & V. Kjærside #2775, reg. nvsj (medlem) (ip-adr: 83.90.151.171)
Hej Paul !!
Jeg synes bare du skal blive ved med at komme med dine guldkorn - så vi andre novicer kan lære noget -----
Husk at man skal lære så længe man lever - lettere omskrevet lever man lige så længe man lærer (både fra sig og nyt)
Med rover hilsen
Kristian
Index
28905: sv: sv: sv: Til alle regionsledere og hovedbestyrelsen! (09-11-2005 08:41:00) (svar på 28889)
Tine Poulsen #0435, reg. l-f (medlem) (ip-adr: 152.73.58.238)

Tak for deltagelse og opklaring af situationen, jeg reagerede kun fordi jeg syntes det var vigtigt at der ikke opstod kedelige tendenser omkring Forum.

Sagen er opklaret og der skal ikke koges mere ged i den å da bjørnens skin er barberet pænt nu.

MVH
Kenneth Poulsen - nu meget bedre tilpas.