Hej
Så har jeg fået et nyt sæt horn fra Williams - ikke outriggerne under torpedoen, men de forreste, som forreste bladfjedre hæfter på.
Jeg har søgt i de gamle tråde, men har ikke kunnet finde en lidt mere udførlig påsvejsningsbeskrivelse, og alle værksteder, jeg har prøvet at ringe til, er ophængte af arbejde ca herfra og til jul...sååå....jeg kommer vist selv til at forsøge mig.
Jeg har adgang til et CO2 svejseanlæg og en bror, der er en hæderlig svejser, så nu har jeg besluttet mig for at prøve selv.
Er der nogen, der ligger inde med en beskrivelse eller ideelt en skitse? På billedet har hornene "flapper", men hvad gør man? Skærer man helt bort så der intet overlap forekommer og emnerne gennembrændes ved svejsning, eller er det nok at lade hornet overlappe, og så fuldsvejse rundt i kanten?
Og ikke mindst: hvad SKAL man gøre for at svejsningen er lovlig og korrekt? Ifg de gamle tråde herinde er montering af nye horn fuldt ud lovlig, og jeg har fået en genihugningstilladelse, så jeg har ikke tænkt mig at skjule noget.
Bilen skulle jo også gerne engang kunne synes:-)
På forhånd tak.
Med sol & sommer hilsen og slet skjult misundelse på dem med køreklare biler
Niels 6803 / reg øsj.