tilbage

Land Rover Forum  

Index
36185: hjælp til omlakering + diverse smårustrep. (03-07-2006 10:43:17)
kasper (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 194.239.128.242)
Jeg skal til at have lavet lidt overfladerust samt lidt alukorrosion på min 110'er bus fra 1997. Desuden vil jeg male den op. Er der nogen med erfaringer der vil hjælpe, eller en der skal gennem samme manøvre så man kunne være fælles om projekterne.

Jeg bor lige nord for KBH, men er ikke bange for et par køreture.

Selvfølgelig er der en erfaren som vil kigge på den og muligvis lave den i sin fritid, er det så absolut en mulighed, jeg kan kontaktes på 6155 7561?

Venligst
Kasper
(snart medlem igen)
Index
36251: sv: hjælp til omlakering + diverse smårustrep. (05-07-2006 09:28:38) (svar på 36185)
kasper (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 194.239.128.242)
Er der virkelig ikke nogen med erfaringer i "hjemmemaling", som kan hjælpe mig?

Venligst
Kasper
Index
36438: sv: sv: hjælp til omlakering + diverse smårustrep. (10-07-2006 12:41:37) (svar på 36251)
Claus A. Kjøller #1105, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 194.239.28.200)
Hej Kasper

"hjælpe dig" ???
Som jeg, og åbenbart mange andre, læser dine indlæg efterlyser du nogen til at gøre arbejdet for dig...helst gratis eller ihvertfald "mørkesort"
Du skriver at du ikke selv vil skille tingene ad, og at du ikke har tid til at lave det selv, og overvejer at få det lavet i Polen...med de arbejder tilsyneladende heller ikke helt gratis.

og minsanten om du så ikke, lidt pikeret, rykker for svar...

Prøv at skrive maling i søgefeltet her i forum, og du vil straks på adgang til en masse god information, erfaring og hjælp.

Eller prøv f.eks. at møde op til et arrangement i din nærhed (Høvelte i næste uge ). Der er med garanti mindst een hjemmemalet bil incl. ejer.

Med lr hilsen
Claus

nu med RRC malet med gummihud
Index
36444: sv: sv: sv: hjælp til omlakering + diverse smårustrep. (10-07-2006 14:56:30) (svar på 36438)
kasper (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 194.239.128.242)
Er bestemt ikke pikeret, det kan man da ikke være på dette fantastiske forum, men jeg kan ikke i forum finde vejl. for fremgangsmåde, har trawlet alt igennem. Høvelte! Der kommer jeg, har også lige fået indbetalt mit medlemsskab. Og ja jeg har søgt tilbud i Polen, men ham den danske mellemmand har ikke svaret retur endnu. Og nej, jeg regner ikke med at få noget gratis, og er ej heller bange for at tage fat, det er bare ikke noget man lige kaster sig ud i uden kyndig hjælp/vejledning. Det ville for mig være en stor hjælp hvis der var en "erfaren" der skulle igennem samme eller tilsvarende projekt som man kunne læne sig op ad, og så er det ikke noget man sådan lige gør på en villavej :-).
Og jeg kan iøvrigt godt se hvad du mener når jeg læser mit indlæg igennem, måske ikke alt for gennemtænkt, men nu ved alle hvad jeg mener. Jeg vil altså meget gerne selv lave det/deltage, men man skal jo starte et sted. Håber sandelig ikke jeg har "fornærmet " nogen, det var bestemt ikke hensigten.

Kasper
Index
36445: sv: sv: sv: sv: hjælp til omlakering + diverse smårustrep. (10-07-2006 15:05:28) (svar på 36444)
Claus A. Kjøller #1105, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 194.239.28.200)
Hej igen

Jamen, så ses vi i Høvelte. Jeg kører i en rød / sort Range Rover og vil godt hjælpe med at udpege og håndplukke dem jeg ved har malet selv.

På nogle af bilerne fremgår det TYDELIGT...hæ-hæ ;-D

mvh
Claus