tilbage

Land Rover Forum  

Index
36976: Styrtbøjle mv. (07-08-2006 13:22:07)
Mikael Sejersen (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 83.92.206.66)
Hvorfor skal det være så svært...! - når jeg nu bare vil købe noget?

En gang sidste efterår tog jeg kontakt til en autoriseret LR forhandler. Jeg ville bla. gerne købe en styrtbøjle til min, på det tidspunkt, kommende LR 90" - Jeg har endnu ikke hørt noget (og det er ikke fordi jeg ikke har fulgt op).
For en til to mdr. siden beklagede så jeg min nød her på forummet og blev straks hjulpen med et par links - Fedt! Jeg tog straks kontakt. Måske blev jeg overmodig og lod det løbe af med mig, jeg nøjedes ikke blot med at spørge på en styrtbøjle, men også ville købe halvdøre og hængsler til frontvinduet - Det skulle jeg nok ikke have gjort, jeg hørte i hvert tilfælde aldrig noget (og heller ikke her manglede der opfølgning fra min side). Kan forklaringen være at kærligheden til LR er så stor, at folk der har nedsat sig for at sælge LR og dele der til, simpelthen ikke nænner at sælge, når det kommer til stykket? Og at grunden til at LR-floket foretrækker at lave det hele selv, slet ikke skal findes i entusiasme?

Blot en tanke!

Med bøjleløse hilsner
/Mikael Sejersen
Index
37026: sv: Styrtbøjle mv. (08-08-2006 15:31:11) (svar på 36976)
Morten Jensen (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 80.63.156.254)
Hej Mikael

Hvad skal du bruge bøjlen til og hvilke krav stiller du til den, udseende, funktion etc.
Hvor mange spor må den efterlade ?

Morten
Index
37049: sv: sv: Styrtbøjle mv. (09-08-2006 15:09:35) (svar på 37026)
Mikael Sejersen (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 62.79.70.161)
Hej Morten

Jeg leder efter en 4-punkts bøjle. Mit probelm er at jeg er forfænglig! Jeg vil gerne have en bøjle som ser godt ud (men den skal selvfølgelig primært have sikkerhedsmæssig funktion) Jeg vil gerne have en bøjle der ikke ser for klejn ud. Jeg har siden hen talt med Tohuse Auto og de har en bøjle som virker rigtig fornuftig. Nu er probelemt blot at jeg er bange for at der ikke er plads til den under min foldetop? Så hvis du har nogle forslag vil jeg meget gerne høre!

/Mikael