tilbage

Land Rover Forum  

Index
37978: køb af ny Discovery 3 Camper (18-09-2006 12:24:33)
Torben helsinghof (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 87.48.27.100)
Hej vil til at købe Discovery 3 Camper med diverse udstyr.
Bor i Århus er Terminalen Land Rover Århus et ok sted at handle. eller er det ture vær at tage færgen over og handle med Bilcentret Peer Glad.

Skal ikke bytte noge ind det er ren handel kontant.

Ved godt det er måske et svært/dumt spørsmål men /www.glad.dk hjemme side giver mange oplysninger.

Med venlig hilsen

Torben Helsinghof
Index
37984: sv: køb af ny Discovery 3 Camper (18-09-2006 14:29:23) (svar på 37978)
Paul Sehstedt #0027, reg. fyn (medlem) (ip-adr: 83.92.141.134)
Du kunne jo også køre lidt mod vest og snakke med Marius Bertelsen i Sjelle...
Index
37990: sv: sv: køb af ny Discovery 3 Camper (18-09-2006 18:47:44) (svar på 37984)
Alexander Thorstein Jørgensen #7334, reg. nvsj (medlem) (ip-adr: 217.157.187.247)
Der er selvfølgelig mange muligheder... har også talt med Terminalen - ialt 3 gange... første, sidste og i hvert fald en gang for meget... magen til overfladisk hovskisnovsi (læs højr....!) (Undskyld Hr. Webmaster!!)skal man da vist lede længe efter.. spurgte også på ny Disco 3 Camper...

Ville nok besøge Glad i Kalundborg... de sælger mange biler, men har kke mistet jordfæstet - har selv købt bil der, og fået en udmærket behandling. tal med sønnen Jakob, han er en meget behagelig sælger, der tager sig god tid, og godt ved hvornår man skal tale business...

Meningerne er mange om de enkelte forhandlere... tag telefonen og ring først... så får man da en lille fornemmelse, der måske kan give et indtryk...

held og lykke!!
Index
37996: sv: sv: sv: køb af ny Discovery 3 Camper (18-09-2006 21:11:31) (svar på 37990)
Kenneth Poulsen #0435, reg. l-f (medlem) (ip-adr: 87.49.233.68)
Når man nu er i jylland kunne man jo som Paul foreslår starte hos Berthelsen i Sjelle, de er absolut også i øjenhøjde, og har, som Glad'erne, en meget stor personlig erfaring med produkterne.

http://www.team-bertelsen.dk/

mvh
Kenneth Poulsen
Index
38012: sv: sv: sv: sv: køb af ny Discovery 3 Camper (19-09-2006 08:46:40) (svar på 37996)
Jan Jørgensen (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 195.249.34.26)
Hej

Jeg købte min i Odense hos Autohuset Vestergaard A/S. Ganske vist gule plader og ikke camper. Leveringstid fire måneder, men det var ikke deres skyld. Min kombination af model + udstyr og hvid farve skulle produceres i England og så blev det jul og så kom den først i januar til ombygning til gule plader.
Nu har jeg fået den serviceret første gang samt fået skiftet et sidespejl, der blev "skudt" ned af en due, der ramte det med +110 km/t og det har frem til nu været professionelt og godt.

vh

Jan

Index
38013: sv: sv: sv: sv: køb af ny Discovery 3 Camper (19-09-2006 09:26:12) (svar på 37996)
Mikael Sejersen (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 62.79.70.161)
Det er nu noget sjovt noget, det der med opfattelse af service og behandling. Ja, jeg fik da en god service i Kalundborg - de var søde og venlige - men jeg undre mig over hvor lang tid tingene kunne tage og hvor lidt de tilsyneladende vidste om en LR Defender - Jeg mener det er jo ikke nogen helt ny model! Der var flere ting hvor jeg ville have valgt anderledes, hvis jeg havde fået den rigtige information. Jeg fik flere oplysninger der viste sig at være direkte forkerte og mange der var misvisende.
Men okay, det kan jo være at det er værre andre steder og så kan det jo være at det må betragtes som småting!

Mit råd er: Søg selv al information (her og andre steder på nettet) og vid hvad du vil have, så betyder det ikke så meget hvor du køber.

/Mikael Sejersen
Index
38014: sv: køb af ny Discovery 3 Camper (19-09-2006 09:28:23) (svar på 37978)
Torben helsinghof (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 87.48.27.100)
Hej tak for svar.

Havde jo nok håbet på at høre positiv om Terminalen Land Rover Århus.

var ikke klar over Bertelsen i Sjelle solgte nye biler vil da lige kikke forbi dem inden turen går til Kalundborg.

Og vil bagefter jeg har handlet, gerne være medlem af Dansk Land Rover Klub.

Har de sidste 10 år haft Toyota supra og ved godt at vi alle i vor klub har forskellige meninger om diverse Toyota forhandler og værksteder og vi fleste i SONID skruer kun selv i vor biler.

Men mit behov for bil har ændret sig efter arbejdsulykke så valget faldt på Discovery 3.

Beholder da min supra for den vil jeg aldrig sælge og mit medlemskab af SONID.

Med venlig hilsen
Torben Helsinghof
Sonid 53
www.supra-turbo.dk