tilbage

Land Rover Forum  

Index
38508: Blæserluft i førersiden (06-10-2006 10:40:06)
Jan Schiøttz #6290, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 195.215.168.202)
Kabinevarmen i min 110 V8 bus fra 1989 fungerer fint bortset fra, at der næsten ingen blæserluft kommer i førersiden til forruden. Den blæser fint i passagersiden. Er der faldet en slange af og hvis ja, hvordan kommer jeg ind bag instrumentbrædtet.
Index
38510: sv: Blæserluft i førersiden (06-10-2006 11:12:44) (svar på 38508)
Martin Høj Dahl #3383, reg. nvsj (medlem) (ip-adr: 195.7.31.10)
Hej Jan

Du har ganske givet "tabt" røret inde bag instrumenterne.

Der er kun en vej - du skal i gang med alle skruerne rund om kappen til instrumenterne.

Husk at tape røret fast.

God fornøjelse med projektet - fra en som flere gange har tabt røret - før det blev tapet.
Martin ;-)
Index
38516: sv: sv: Blæserluft i førersiden (06-10-2006 14:32:42) (svar på 38510)
Jan Schiøttz #6290, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 195.215.168.202)
Hej Martin.
Jeg har haft instrumentpanelet af, men kunne intet se. Er det det du mener. Så vidt jeg kunne se sidder en grå dækkappe inde ved ledningerne og jeg troede man evt. skulle ned under instrumentpanelet, men jeg har måske ikke set ordentligt efter. Som du beskriver det, er det de 2 skruer i hver side af instrumentpanelet og så skulle den være der. Er det korrekt?
Jan
Index
38527: sv: sv: sv: Blæserluft i førersiden (06-10-2006 21:13:29) (svar på 38516)
Martin Høj Dahl #3383, reg. nvsj (medlem) (ip-adr: 80.164.121.229)
Hej Jan

Ja det er derinde.

Jeg lurede på om du reelt mangler røret ...

Martin ;-)
Index
38580: sv: sv: sv: sv: Blæserluft i førersiden (09-10-2006 09:55:59) (svar på 38527)
Jan Schiøttz #6290, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 195.215.168.202)
OK. Tak for det. Nu prøver jeg at skille det ad igen.
Vi ses derude.
Jan
Index
38718: sv: sv: sv: sv: sv: Blæserluft i førersiden (13-10-2006 21:25:10) (svar på 38580)
Verner Andersen #2749, reg. ssj (medlem) (ip-adr: 87.49.151.206)
Årsagen er at varmeapparat og blæser sidder i højre side,
prøv at dække dyserne i højre side til og se om der kommer varm luft til venstre side.