tilbage

Land Rover Forum  

Index
38988: 2,25d til v8 (26-10-2006 14:43:16)
Hans (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 195.249.36.174)
Hej

Jeg har lige købt en 88 serie 3. Motoren er ikke så god. Jeg kunne godt tænke mig at ligge en v8 i. Er det lade sig gøre?

Hvad skal der til?

jens
Index
38990: sv: 2,25d til v8 (26-10-2006 15:04:00) (svar på 38988)
Kenn Christensen #7083, reg. øsj (medlem) (ip-adr: 87.54.17.194)
Hej Jens/Hans

Hvis du søger på emnet i forum, er der en del indlæg der handler om netop dette.

Kenn Christensen
Index
38991: sv: sv: 2,25d til v8 (26-10-2006 15:09:46) (svar på 38990)
Hans (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 195.41.28.215)
Hej Kenn

Det vil jeg prøve - tak for det.

Må lige beklage, at sønnike der lige har lært at mestre tasterne, lige fik skrevet sit navn uden jeg fik rettet det.

Men tak

Hans
Index
39029: sv: sv: sv: 2,25d til v8 (27-10-2006 17:13:11) (svar på 38991)
K.Bøgvad #5867 (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 212.242.210.12)
Hvis du ikke fandt det på siden..??
Tricket er et styrtøjshus fra en højre styret Serie bil og en udskæring i venstre inderskærm; til styrstang, fra styrtøjshus til styrtøjs relæ.
Ellers er der ikke plads til udstødningsmanifolden V-Side.
Der er en del ting, men det kan lade sig gøre selvfølgelig.
Du skal bruge en stage one V8 med 90hk, Pga. effekt forøgelsen og syn/godkendelse. Brug også en gearkasse , en køler og et salibury bagtøj med 88" bremser og bremser foran fra en 6-cylender 109". Ting, der passer sammen og der kan holde til det.

God fornøjelse og god weekend.

K
Index
39030: sv: sv: sv: sv: 2,25d til v8 (27-10-2006 17:35:59) (svar på 39029)
Michael Bøjstrup #6653, reg. øsj (medlem) (ip-adr: 80.165.47.110)
Og hvis du så fjerne restriktoren fra karburatoren (hvis vi taler om en rigtig Stage 1 V8) så får du vupti 20-30 hk mere...men så får du for alvor brug for nogle andre bremser

Mvh
Michael
109" 1982 SIII CSW Stage 1 V8
88" 1981 SIII Exmili
Index
39198: sv: sv: sv: sv: sv: 2,25d til v8 (03-11-2006 09:17:26) (svar på 39030)
Hans (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 212.130.50.100)
Tak for Jeres input.
Det lyder som en alvorlig omgang.

Jeg vil prøve at gå lidt på jagt efter reservedele og stumper.

Det lyder som vinteren sagtens kan gå med det!


Hans