tilbage

Land Rover Forum  

Index
39585: Statoil rabataftale med DLRK (13-11-2006 17:24:52)
Alexander Thorstein Jørgensen #7334, reg. nvsj (medlem) (ip-adr: 217.157.187.247)
Det er undertegnede V8 fan, der har lavet aftalen mellem ovennævnte parter. der gælder for alle medlemmer i hele landet.

Aftalen går i al sin enkelhed ud på, at skaffe os medlemmer - både benzin- og dieselkunder nogle bedre priser på de dyre og dejlige dråber.

Aftalens rabatter beløber sig p.t. til:

21 øre på 1 liter benzin
40 øre på 1 liter diesel

Rabatterne er brændstof er på gældende vejlende listepriser - altså ikke standerprisen!! Men kan man lide prisen på "skiltet" - så drej til højre og fyld tanken op!!
25% på vask - med diverse undtagelser.
Der er også rabat på fyringsolie - spørg hos Statoil kundeservice vedr. dette.

Det er desuden værd at bemærke, at aftalen er FRITAGET for opkrævningsafgift - det plejer at være 5 kr. per faktura - og så ryger lidt af ideen/rabatten....

Hvis man allerede er kunde, kan man få konverteret sig egen aftale til "den nye" via DLRK via ansøgningsblanketten.

Jeg håber, at I kan lide aftalen - det er i hvert fald et skridt på vejen til bedre brændstoføkonomi.

Thorstein #7334

V8 - fordi det er godt med pauser undervejs
Index
39588: sv: Statoil rabataftale med DLRK (13-11-2006 18:09:14) (svar på 39585)
Kenneth Poulsen #0435, reg. l-f (medlem) (ip-adr: 87.52.103.197)
Absolut ikke for at ødelægge det gode benarbejde med en rabataftale men for at give et godt tip videre, Hornsyld Købmandsgaard A/S giver 90 øre/literen på listeprisen men kun på det ildelugtende stinkende fludium der hedder diesel.
Skriv til post@hk-hornsyld.dk att. Søren eller se mere på www.hk-hornsyld.dk
Der er aftaler med Uno-X/HydroTexaco og Metax/Shell.
Vi har brugt dem i 2 år og det er ikke nogen fedtbiks og det er fulstændigt problemløst.
MVH
Kenneth Poulsen - med diesel for så kan man høre motoren er i gang.
Index
39607: sv: sv: Statoil rabataftale med DLRK (14-11-2006 08:02:02) (svar på 39588)
Alexander Thorstein Jørgensen #7334, reg. nvsj (medlem) (ip-adr: 217.157.187.247)
Hej Kenneth,

Et godt tip er altid værdsat - i hvert fald af undertegnede - omtalte aftale med hk-hornshyld.. kan den "konverteres" således, at man får lignende rabatter hos de øvrige selskaber du nævner (Uno-X/HydroTexaco og Metax/Shell).

Det kunne nemlig være attraktivt for mange - tror jeg - hk-hornshyld har jvf. deres hjemmeide kun nogle få "egne" stationer - alle i Jylland - så det ville være optimalt med et større spredningsområde på stationer.

Uno-X giver i øvrigt 8 øre på benzin og 18 øre på diesel - det havde jeg helt glemt - også en DLRK aftale jeg har lavet for noget tid siden... er vist ved at blive gammel??!! tsk tsk

Thorstein "7334

V8 - wellness for mænd
Index
39676: sv: sv: sv: Statoil rabataftale med DLRK (14-11-2006 21:20:41) (svar på 39607)
Kenneth Poulsen #0435, reg. l-f (medlem) (ip-adr: 87.52.107.134)
Hej Alexander, jeg har en aftale med Søren Smidstrup fra HK-Handel i morgen, Onsdag, for at formalisere aftalen dvs. lægge den i linket med rabataftaler, så ro på en lille stund, jeg skal nok informere når det er klar.

HK-Handel udsteder kort til de nævnte selskaber.

Rabatten er den samme på listeprisen uanset om det er en bemandet eller en "korttank".

Og så lige for at understrege det er kun diesel aftalen lyder på.
mvh
Kenneth Poulsen
Index
39593: sv: Statoil rabataftale med DLRK (13-11-2006 20:32:53) (svar på 39585)
Benno Søndberg Clausen #5329, reg. ssj (medlem) (ip-adr: 83.91.137.67)

Hej Alexander.

Du kan tro også dit klubarbejde værdsættes! jeg har lige øffet lidt under det andet punkt "klubbens rabatordninger" hvilket går på betragtninger om selskabernes prispolitik, jeg synes de er for fedtede, den nævnte rabat kan alle stort se få ved at spørge efter den, men det er bestemt ingen personlig kritik hverken af dig eller andres arbejde, så tag det ikke ilde op, det er altid en god start at lade dem vide vi er her!

Så godt initiativ og - Keep up the good work.

Mvh Benno