tilbage

Land Rover Forum  

Index
42488: Trailerline spil motor måske død ? (03-02-2007 20:34:03)
Brian Schwartz #7587, reg. ssj (medlem) (ip-adr: 83.92.174.163)
Halløj alle sammen..

Jeg har et trailerline spil på min vogn.
http://www.trailerline.dk/Default.asp?ID=1282&M=Shop&PID=1929&ProductID=68

i dag skulle jeg så flytte lidt rundt på en død golf og en død rangrover, som jeg har til at stå og flyde..
Mit spil blev lidt varmt, ikke mere vamt end at jeg kunne holde min hånd på motoren, men til gengæld vil det nu ikke spille wiren ind igen.. det begyndte med at spillet kørte MEGET langsomt selv om jeg gjore det uden belastning.

Så måtte det heller stå og køle ned tænke jeg.. Vilket så ikke hjalp .. desværre ..
Har målt at der er 12v på terminalerne! og prøvet med ledning direkte fra batteriet uden held..

Så nu er jeg jo lidt på den. Ved godt at det ikke er det største og dyreste spil man kan købe.
Men jeg har ikke rigtig råd til at nyt.

Kan nogle af de kloge her sige mig om, jeg har mig en død el-motor ???

skulle nogle vide om man kan bygge en anden slags motor på ?

Håber på nogle ved bare lidt om sådan et discount spil ..

VH
Brian Schwartz
Index
42490: sv: Trailerline spil motor måske død ? (03-02-2007 21:24:31) (svar på 42488)
Kim Horsevad #6594, reg. njyl (medlem) (ip-adr: 87.53.89.99)
Fejlen kan ligge enten i motoren eller i relæerne. Begge dele er nemme at teste.

Vedlæg et billede af 1) motor og 2) relæsystem, så skal jeg tegne ind derpå hvorledes testningen foretages.

Med venlig Hilsen,
Kim Horsevad
Index
42738: sv: sv: Trailerline spil motor måske død ? (09-02-2007 20:27:21) (svar på 42490)
Brian Schwartz (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 83.92.174.163)
For at afslutte denne tråd.

Kan jeg sige at jeg har skilt motoren ad og fundet et meget af brandt "anker"

Jeg har haft kontakt til trailerline.dk og de kan ikke sælge mig en motor

men har også fundet en engelsk hjemme side
http://www.winchrepairs.co.uk/mambo/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=175&category_id=11&option=com_phpshop&Itemid=1

og de kan sælge mig en ny motor, så det bliver det jeg prøver ..

-Brian