tilbage

Land Rover Forum  

Index
43740: TUV - godkendte spacere (06-03-2007 18:58:11)
Lars Torp Madsen #7814, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 129.142.53.110)
I et tidligere indlæg skrev jeg omkring godkendte spacere til montering af alu-fælge på en gammel 110" med tromlebremser.

Morten skrev et indlæg om at Simmonites skrev at de havde fælge der passede til tromler - men det var en fejl på deres hjemmeside. Der skal bruges spacere for montering.

Det viser sig dog at de har en TUV godkendelse på deres spacere. Jeg har modtaget en 3 siders godkendelsesrapport. Hvis der er en der er kyndig på området, vil jeg meget gerne maile den frem til kommentering.

Hvis jeg kan være sikker på kvaliteten af godkendelsen (ser meget officiel ud), vil jeg prøve at gå videre og se om man kan få en godkendelse/dispensation til at benytte spacere hos rette myndighed. Vil blot sikre at jeg går videre med noget der ikke helt er i skoven (testrapporten).

Hvis nogen har en god kontakt til håndtering hos myndighederne til en sådan forespørgelse vil jeg naturligivs også meget gerne høre om det.

Lars - der også kunne køre videre på de org. fælge, men nu er der gået lidt sport i det.