tilbage

Land Rover Forum  

Index
44990: "fremmede" biler ti LR arrangementer? (05-04-2007 19:59:15)
Christian Andersen #7627, reg. øsj (medlem) (ip-adr: 80.62.47.131)
Hej alle... og god påske:)

Kom til at tænke på: De arrangementer der til tider afholdes hvor det er tilladt at komme med andre bilmærker.... Skal man eje en LR også for at få at lege med?

Christian.... som ser frem til at møde så mange som muligt fra klubben til dette års GPS offroad:)
Index
44991: sv: "fremmede" biler ti LR arrangementer? (05-04-2007 20:40:31) (svar på 44990)
Kenneth Poulsen #0435, reg. l-f (medlem) (ip-adr: 83.88.113.154)
Hej Christian, dette er et meget ømtåligt enme du bringer på banen, det får mange medlemmer op af stolene/sæderne.
Der har i mange år (30) været en gruppe der mener det skal være en ren Land Rover klub og en andre der mener at man bare skal være medlem og have interesse i Land Rovere, da der i vedtægterne står at det er interesseklub.
Det er meget forskelligt hvordan regionerne bruger reglerne.

Men her er hvad der står i vedtægterne under Regler og bestemmelser pkt. 3A og 3C
>>>>>>>>>
3A
Den enkelte arrangementsledelse kan frit invitere søsterklubber og enkeltpersoner.
Kopi af invitationen skal 24 timer før arrangementet meddeles Hovedbestyrelsen skriftligt, eller i elektronisk form mail eller SMS
3C
Enkeltpersoner, der inviteres af regionsledelsen, kan, efter godkendelse af en af DLRK's terrænkørselsintruktører, udstyres med et gæsteterrænkort.
<<<<<<<<<<

Så jo, du kan godt komme med til et DLRK arrangement i en unævnlig, men du skal inviteres af arrangementsledelsen mindst 24 timer før.
Men da du er medlem af klubben har du jo også lejlighed til at læse det samme i det gule hæfte. (opdateret 2006)
Vi ses derude lige pludselig.
Mvh
Kenneth Poulsen - der advarer mod fri mobning på alle hylder ;-D
Index
44992: sv: sv: "fremmede" biler ti LR arrangementer? (05-04-2007 21:11:07) (svar på 44991)
Christian Andersen #7627, reg. øsj (medlem) (ip-adr: 80.62.47.131)
Hej Kenneth

Ja det gør jo emnet noget frit at fortolke/administrere af de enkelte regioner:)
Jeg spørger fordi jeg lige har solgt min Laro og har nu kun en "unævnelig". Jeg er vedbliver at være medlem af klubben da jeg har i tankerne at anskaffe mig en LR igen når jeg har nogle flere penge:) men der kan godt gå lidt tid og ville jo ærge mig en del hvis jeg ikke måtte komme med på NOGEN arrangementer mere.... før jeg igen har en LR
Index
45024: sv: sv: sv: "fremmede" biler ti LR arrangementer? (07-04-2007 13:28:23) (svar på 44992)
Jørgen Lundrup #3771, reg. fyn (medlem) (ip-adr: 85.218.157.21)
Bemærk, at reglernes krav om at køretøjet skal være af mærket Land Rover KUN gælder i forbindelse med terrænarrangementer, til alle andre arrangementer må man godt deltage i en "unævnelig", hvis man skulle synes, DET er sjovt...

Venlig hilsen
Jørgen Lundrup
Index
45025: sv: sv: sv: sv: "fremmede" biler ti LR arrangementer? (07-04-2007 13:48:19) (svar på 45024)
Kenneth Poulsen #0435, reg. l-f (medlem) (ip-adr: 83.93.121.63)
Og så glemte jeg lige, at hvis man deltager i konkurrancer kommer man ikke på resultatlisten evt. i ().

Vi har da også i regionen folk der har renoveringer i garagen, som så deltager i deres unævnlige hverdags 4X4, det er da OK, de får bare en serie III plastickølergrill sat på med 2 strips. (til stor moro for os alle).
Så er det så'n lidt mere "undercover".
Deres glødende interesse for Land Rover vil vi da overhovedet ikke tage fra dem.

Man kan da godt deltage i terrænarrangementer med unævnlige, de skal da bare inviteres jfr. vedtægterne.
Mvh
Kenneth Poulsen