tilbage

Land Rover Forum  

Index
46988: Hvornår stopper det??? (01-06-2007 22:59:47)
Jens Jagd #4674, reg. njyl (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 62.107.111.119)
Hej på forum.

Da jeg i aften har siddet på nettet og surfet lidt fordi jeg skal have lavet mig en hjemmeside, søgte jeg for sjov på mit eget navn på google. Og vupti: 2. søgeresultat er fra en eller anden blog på nettet der harcelerer over 4x4, under hovedoverskriften "FODGÆNGERNE". Jeg har engang, i forbindelse med den nye freelander lidt skrantende crashtest, skrevet at jeg synes at vi skal lade være med at køre ind i fodgængere. Dette er yderst alvorligt ment, med et glimt i øjet, da jeg ikke regner med at nogen gør det med vilje... så bliver jeg bare så træt når jeg ser det revet midt over og misforstået i en tilfældig blog på nettet, for personer der ganske åbenlyst hader alt på mere end to hjul! (Se evt. hetzen mod sneplove på samme side)

Et nødråb: Hvad f..... gør man dog? Skal alt i denne verden misforstås med vilje og fuldt overlæg?

Prøv evt. selv at søge på "Jens Jagd" på Google, og se hvad der åbenbarer sig.

Dette pisser mig faktisk RET MEGET af, da jeg mener at jeg er en yderst forstående 4x4-fører med en nærmest zen-buddistisk respekt for alt levende og dødt på vejen.

Med venlig, forurettet LR-hilsen

Jens Jagd
Index
46991: sv: Hvornår stopper det??? (02-06-2007 10:35:41) (svar på 46988)
Ebbe Tetsche-Rasmussen #7728, reg. ssj (medlem) (ip-adr: 87.58.145.24)
Hej Jens

Det er vel lidt af faren ved, at kaste sig ud i mediet...

Jeg har været ude i lidt af det samme mht. brugen af prøjtemidler. Forsøgte fagligt at begrunde vores brug af dette inden for gartneri, skov og landbrug. Men der blev også gladeligt klippet og klistret i indlægget - så man fremstod som et kæmpe miljøsvin.

Men jeg tog fat i vedkommende journalist og fik ham til enten beskrive hele den faglige argumentation eller trække det tilbage (det er jo så moderne for tiden)- det virkede..

Hilsen Ebbe (hellere på 4 hjul(stræk) end 2)
Index
47004: sv: Hvornår stopper det??? (02-06-2007 20:23:00) (svar på 46988)
Kenn Sandau #7592, reg. øsj (medlem) (ip-adr: 90.184.74.137)
Lad det fare Jens ! kør en tur i det gode vejr i din Landy :=) du kan aldrig sige dig fri for idioter
Venlig hilsen Kenn
Index
47020: sv: sv: Hvornår stopper det??? (02-06-2007 22:45:45) (svar på 47004)
Jens Jagd #4674, reg. njyl (medlem) (ip-adr: 62.107.111.119)
Hej Kenn.

Nej, det ser desværre sådan ud. Tror at jeg vil slippe alle 85 hypper løs på en dejlig søndagstur imorgen. Blev bare ret frustreret da jeg så sådan noget l... ligge og flyde. Men skidt pyt. Jeg overlever :-)

Fortsat god weekend

Jens Jagd