tilbage

Land Rover Forum  

Index
49243: Skotland - Maroc (01-08-2007 08:23:36)
Stéphane Bernheim #7612, reg. ssj (medlem) (ip-adr: 87.52.158.250)
Hej,

Om 2 uge skal vi til Skotland, har nogen af Jer været derud? Hvis ja hvad er erfaringen?

Jeg er også ved at planlæge en tur til Marocco næste år og vil gerne høre fra nogel der har erfaring mht - udstyr, m.v

Hvad er den bedste sted til at bygge/montere en rollcage på en 90' - Kun forsædder og udvendigt?

På forhånd tak

Stéphane

300Tdi fra 97
Index
49249: sv: Skotland - Maroc (01-08-2007 12:13:22) (svar på 49243)
Jørn Bo Nørrekjær #3971, reg. øsj (medlem) (ip-adr: 194.239.194.210)
Scotland, helt fint. Vestkysten den kønneste? Hebriderne meget kønne kør så langt ud du kan komme
Orkney helt fantastiske, især hvis man er interesseret i sten/bronce/jernalder du sejler fra een af de nordlige byer i Scotland Scrabster, Gill's bay eller John O,Groats
Køb 'turen går til Scotland' ca. 120kr
Mit næste mål er Shetland, så der kan jeg ikke hjælpe

Mlrh Jørn
Index
49252: sv: Skotland - Maroc (01-08-2007 14:13:31) (svar på 49243)
Jan Jørgensen (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 195.249.34.26)
Hej

Der er sikkert mange, der vil være uenige med mig i dette udsagn, men jeg prøver alligevel: Det er rigtig tralst at køre i Skotland med rattet i den forkerte side. Der er masser af uoverskuelige små vejstrækninger, hvor man bliver træt og gammel før tid af at sidde inde i vejkanten i stedet for at sidde ud ved midten af vejen.

(Og husk så at tape dine forlygter, så de ikke blænder de modkørende - de er jo justeret til at lyse længere frem i højre side - og derovre er det omvendt.).