tilbage

Land Rover Forum  

Index
49271: Er der nogen der kender historien på denne Defender? (01-08-2007 22:38:00)
Christian Eilersen (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 80.166.143.125)
Hej alle,

Jeg overvejer at købe denne defender:

http://www.bilbasen.dk/Cars/UsedCars/ShowCar.aspx?AdId=133301334&source=1

Den havde DLRK-klistermærke på og har en lidt specielt hardtop (truckcap med hardtop udenpå), så jeg tænkte at det kunne være at der var nogen her på forum'et, der kendte lidt til bilens historie?

mvh
Christian
Index
49305: sv: Er der nogen der kender historien på denne Defender? (02-08-2007 16:16:50) (svar på 49271)
Søren Ignaz #6905, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 194.209.66.41)
Hej Christian

Spørger du mig er det ikke specielt billigt. Husk det er afhentning og det plejer at betyde, at det ikke kan betale sig at lave bilen klar til "normalt" salg indenfor rimelighedens grænser. Mit råd er at du skal få bilen tjekket meget grundigt inden du køber. Hos Høyby burde de vide hvad de laver mht Defender, men umiddelbart har de altså vurderet, at den ikke er værd at bruge krudt på. Men på den anden side har du et godt udgangspunkt for forhandling, hvis du finder de fejl den har og kan vurdere hvad det vil koste at få den gjort god igen.
Ramme, elektronik, bremser, torpedo, undervogn, døre, motor osv. skal tjekkes grundigt. Samt selvfølgelig bilens historik og servicestand. Jeg siger ikke den er rådden - men den ser altså lidt træt ud. Men sikkert et fint projekt og hvis den har en 200 Tdi motor er det jo ikke værst.
held og lykke med projektet