tilbage

Land Rover Forum  

Index
50277: hvor sælger man en lidt spisel 4x4??? (23-08-2007 18:55:05)
Tomas Kjær #7894, reg. vjyl (medlem) (ip-adr: 83.89.18.22)
Hved godt der slet ikke har noget med vores dejlige engelske prakt maskiner men i kender jo så mange andre legebørn *GG*

jeg arbejder på et kunonalt beredskab og vi skal til at luse ud i vores køretøjer og vi hare en gammel (dybt kedlig) 4X4 en datsun petroel fra 1985 skrapet model med 7 sæder Uden agift en røv kedlig bil hverken ful eller fisk bare sløv og sumpet

det her er ikke en salgs anonse men et spørsmål om nogen af jer kender et 4X4 forum hvor der sider en samler eller anden form for nørt som intrasere sig for noget skrammel fra østen???

den bliver rigtig svær at komme af med så kan vi jo ligså godt gøre en glad det skal lige undrestreges at det ikke er mig der bestemmer noget om pris og hvornår den skal skydes af j hved kun at det nu er bestemt at den skal afsted

venlighilsen Tomas

ps din WV pumpe er ikke glemt min chef er bare lidt under lig og skal tags med lempe
Index
50285: sv: hvor sælger man en lidt spisel 4x4??? (23-08-2007 20:54:33) (svar på 50277)
Kenneth Poulsen #0435, reg. l-f (medlem) (ip-adr: 83.93.212.162)
Hej Tomas, på www.beredskabsinfo.dk har de også en rubrik med køb og salg af bredskabskøretøjer, så hvis japaukssanen er malet i rød og der er blå lygter på den, så er der altid en køber til den.
Siden læses også af mange udenlandske opkøbere.
Mvh
Kenneth Poulsen