tilbage

Land Rover Forum  

Index
50642: Handsfree til mobilen – der virker! (03-09-2007 09:44:22)
Morten Bibow #6918, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 83.93.82.94)

Jeg har nu endelig har fundet en handsfri der fungerer i en Defender. Jeg anbefaler den gerne, hvis der er andre der fortsat kører med telefonen til øret.

Prop i øret har jeg prøvet – mange, med og uden snor. Lydkvaliteten var bare ikke god, særligt ikke ved motorvejhastighed.

Nu har jeg installeret en Parrot, og det fungerer overraskende godt. Den lille skærm med indebygget mikrofon fæstes på dashbordet og Bluetooth-enheden kobles til bilstereoens DIN-kontakter. Det hele er installeret på 10 minutter.

Når du modtager et opkald, muter bilradioen automatisk ned, og telefonlyden sendes via bilradioens højtalere. Handsfri-enheden synker automatisk med din telefon – som du beholder i lommen eller på et egnet sted i kabinen.

Har set den til 3995 (!!!) kroner hos "en LR-forhandler", men dimsen koster 1300 kroner på nettet.

Anbefales :-D


Morten

Index
50774: sv: Handsfree til mobilen – der virker! (06-09-2007 17:16:29) (svar på 50642)
Rasmus Gregersen (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 193.162.192.54)
Jeg kan kun give Morten ret. Har for snart et år siden købt en autoradio fra Parrot. Den har den fordel at den kan sættes til bilens eksterne forstærker, hvis man har sådan en monteret. (kan jo være nødvendigt for at kunne høre musikken ;-) ) Man kan benytte telefonens kontaktbog fra radioen ligesom man kan se antenne- og batteri-indikator på radioen.

Kan kun anbefales.

Rover hilsen

Rasmus #6666

Range Rover '89