tilbage

Land Rover Forum  

Index
51367: Om at have et had/kærlighedsforhold til sin LR... (21-09-2007 10:36:21)
Jens Jagd #4674, reg. njyl (medlem) (ip-adr: 62.107.3.126)
Hej forum.

Nå, så kom dagen hvor jeg skulle have lagt hjullejer til i alle fire hjørner. Normalt brokker jeg mig ikke ret meget over min blå engel, men sommetider når den går i stykker og skal repareres, ja, så er det nok godt at den ikke ved at jeg både har bilbasen, roverbørsen og den blå avis liggende under bogmærker i min browser...

Meeen... Så står man der og har sat 2 1/2 timer af til at spænde lejer på en fredag formiddag, og så tager det kun 45 minutter med kaffepause. Ja, så kså er jeg altså manden der tilgiver meget. Smilet breder sig under smørefedtet, kasketten ryger op i panden og man fløjter " Jeg bærer med smil min byrde".

Så skal weekenden nok blive god - især fordi jeg skal ud og kigge lidt på en 86" fra 57...Mmmmmm...

Rigtig god weekend til alle i klubben - håber vi vinker til hinanden derude

MVLR90"H

Jens Jagd
Index
51376: sv: Om at have et had/kærlighedsforhold til sin LR... (21-09-2007 14:03:55) (svar på 51367)
Jakob Edelvold Scheibye #6318, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 85.82.23.2)
Pas nu på - Du leger med ilden!!
Hver gang jeg er kommet med sådanne positive udtalelser om min bil, har den kvitteret med en ny fejl.

Jeg håber på det bedste for dig og din bil (som nok stadig lige har den der lille lyd - ikke?)

MVH og god weekend,

Jakob E S, hvis bil lige har fået en ny lyd, men jeg skal også bruge den meget her i weekenden, så det er nok meget godt.

Index
51377: sv: sv: Om at have et had/kærlighedsforhold til sin LR... (21-09-2007 14:31:42) (svar på 51376)
Jens Jagd #4674, reg. njyl (medlem) (ip-adr: 62.107.3.126)
Ha ha ha :-D

"Lille lyd" - Ja, dem har den mange af. Og efterhånden som man udbedrer en, så kommer der en ny. Og hvis man drejer lidt til højre, så kan man høre noget der rasler lidt. Var det der igår? Og når man bremser, så er der noget der siger klonk...det er nok mine jerrycans osv. osv.

Jeg sørger for at bande den lidt væl og beholder mine bookmarks. Mon så ikke den skulle arte sig?

God weekend med alle lydene derude.

Jens
Index
51378: sv: sv: Om at have et had/kærlighedsforhold til sin LR... (21-09-2007 14:47:22) (svar på 51376)
Knud Torp Madsen #3283, reg. nvsj (medlem) (ip-adr: 80.165.171.39)
Du er en klog mand, Jakob!!
Man skryder aldrig med, at nu går det godt! :-)
2 km efter bryder alle Helvedes lede kvaler løs!

mvh og de bedste ønsker om en fortrinlig weekend
Knud, der skal til NVSJ Challenge
Index
51428: sv: Om at have et had/kærlighedsforhold til sin LR... (22-09-2007 13:26:02) (svar på 51367)
Mads Ramsing #7768, reg. fyn (medlem) (ip-adr: 88.212.102.212)
Hej Jens. Jeg er glad for at det gik efter planen med hjullejerne.
Jeg kom også til at fryde mig i går da jeg ville skifte olie i hovedgearkassen på min defender og det skulle jeg nok ikke have gjort.
Olien blev hurtigt drænet af uden en eneste dråbe ramte mig eller underlaget så jeg tænkte- det går jo fint. Lige som jeg skulle til at fylde på, begyndte det at regne og derefter startede bøvlet med at få ny olie fyldt på. Efter en meget våd eftermiddag, tøj der hænger til tørre og en Storm P løsning er der kommet ny olie på og der er ingen pæne ord til overs for bilen denne gang. Måske næste gang...
Fortsat god weekend til alle.
Mads.
Index
51659: sv: sv: Om at have et had/kærlighedsforhold til sin LR... (28-09-2007 11:32:21) (svar på 51428)
John Hansen #6959, reg. øsj (medlem) (ip-adr: 212.242.160.193)
Kommer til at tænke på en historie i et Anders And blad (!) for længe siden:
Der er væddeløb i biler rundt om Andeby. Anders And ligger forrest, på trods af at Fætter Højben også deltager. På et tidspunkt tænker Anders "Det er egentligt underligt at jeg ikke er punkteret endnu" hvorefter der på næste tegning lyder fire brag, et fra hver af hans fire hjul! Så var han effektivt punkteret.
Man skal aldrig...