tilbage

Land Rover Forum  

Index
55575: Juleknas til forums læsere (12-12-2007 22:03:46)
Bo Helsted #7196, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 80.196.112.251)
Hej Forum-deltagere,
indehavere af forskellige miljømonstre af engelsk herkomst, udstyrede med benzin eller dieselmotorer af ældre dato - hvordan var det nu lige med olien??? Emnet har været oppe over 1000 gange på nærværende forum, og derfor har jeg fremstillet en mindre serie af viste motor-rums-label (selvklæbende plast), så ingen kommer til at fylde tynd olie på de ædle maskiner.
I kunne selvfølgelig aldrig finde på at hælde SAE 0W40 på selv, men sæt nu en mekaniker skulle komme til at toppe op (man har jo nys læst om slemme eksempler her på forum).
For at få tilsendt en label, skal man svare på 3 spørgsmål. Hvis jeg spurgte om styrekugler, diff-locks eller jordankre, ville det være alt for let; derfor spørger jeg om noget helt andet:
1: Hvilken adresse lå salig Ungdomshuset på ? (Det var en hård nød, hva?)
2: Hvilket mærke rapsolie føres i Aldi ? (Der er garanteret nogen af jer, der har prøvet det i tanken!)
3: Hvem ejer varemærket (Brandet) "Duckhams" ? (Ja, der sku´ jo osse være et nemt...)
De første tre forum-ister med korrekte svar får tilsendt viste label gratis med posten.

Julehilsener
Bo Helsted, hvis RR 1976 kører helt OK for tiden!