tilbage

Land Rover Forum  

Index
55635: En god dag trods alt. (13-12-2007 21:22:07)
Dennis Andersen #8008, reg. njyl (medlem) (ip-adr: 85.80.199.95)
Hej Alle !

Vil lige dele denne lidt sjove/dårlige oplevelse med alle jer artsfæller. Igår kom dagen endelig hvor jeg skulle køre fra Aalborg og ned til LR parts i Skanderborg for at hente mine nye parabolske fjedre samt nye gas dæmpere plus div. andre småstumper. Da det var første gang jeg skulle besøge LR parts var jeg lidt spændt, men hold da op for en god oplevelse, Peter tog imod mig kl. ca 10.00 på adressen i Skanderborg og det blev til over en times hygge snak og kaffe drikkeri, vi fik set på alle mine nye dele og jeg fik en masse gode råd vedr. montering af alt på min 88er diesel fra 83. Ikke nok med super behandling fik jeg også en god rabat ( MAN ER JO JYDE IK ? ) Tak for det Peter...
Pga. den lidt lange tur fra Aalborg og et lidt tidspresset skema ( julegave indkøb) havde jeg lånt min fars Freelander, dette skulle dog senere på dagen vise sig at blive årets bommert, lige syd for Støvring blev jeg vinket ind til siden af en venlig men bestemt mc betjent, som ikke var helt tilfreds, jeg havde efter hans måleapperat kørt ca 150 kmt hvor jeg måtte køre 110 kmt, UPS en sådan forseelse koster 1500 dkr i bøde plus en klip i kortet, min første bøde i 12 år men alligevel lidt træls, sagt på godt jydsk. Nå men hva har jeg så lært af det, jo skal handle hos LR parts igen, men ikke køre Freelander derned, men istedet ta min egen 88er diesel som ikke ka komme over 110 kmt. EN GOD DAG TRODS ALT... God jul til Alle LR folk...
Mvh. Dennis A.
Index
55638: sv: En god dag trods alt. (13-12-2007 22:51:04) (svar på 55635)
Kenneth Poulsen #0435, reg. l-f (medlem) (ip-adr: 87.55.48.81)
Tjae, hvad skal man sige, det er da rart at høre med positive Land Roversupportere - men rabatten forsvandt da hurtigt igen. :(
Mvh
Kenneth Poulsen