58783:
sv: sv: sv: sv: sv: sv: Vi kan vist lære noget her.. (13-02-2008 19:30:20) (svar på
58777)
Knud Torp Madsen #3283, reg. nvsj (medlem) (
ip-adr: 80.165.171.120)
Lige inden vi går helt over gevind, vil jeg tillade mig at indskyde, at det er ikke os alle, der er lige skrappe til engelsk og de specielle engelske gloser ifm respekt for afdøde i en meget ærefuld sags tjeneste, ligger det lidt småt med i mit tilfælde.
Jeg undrede mig en del over indlægget, og forstod ikke helt, hvad det gik ud på. Jeg kunne godt se at det handlede om en form for begravelses optog, men hvad det præcist handlede om, fik jeg ikke helt fat i, og det er helt klart min fejl, men mine engelskkundskaber rækker altså ikke så langt.
Havde der været en forklaring på dansk, ville en del trist misforståelse nok have været undgået.
Lad mig klart og tydeligt slå fast: Jeg har enorm respekt for de unge mennesker, der sætter liv og helbred på spil, for at vi andre, måske, kan få en fremtid fri for terror og forbandet fundamentalisme, og jeg stiller meget gerne op til æresvagt og meget andet i respekt for de som må betale den højeste pris. (Faktisk et meget aktuelt emne i disse dage!!!!!!!)
Jeg ville såmænd selv, gerne deltage i den kamnp, men vil nok ikke blive accepteret pga alder.
Jeg synes dette er meget relevant emne i ethvert forum, uanset hovedformål. Faktisk er der i vor civilation ikke noget mere relevant emne at tage op. Jeg er så træt af al den forbandede blødsødenhed over for kræfter, der vil undergrave vort samfund og værdinormer.
mvh
Knud