Hej Lars det er måske fordi dit spørgsmål slet ikke er detaljeret nok, til at det er muligt at svare entydigt på.
Land Rover lavede nogle få og ret sjældne, 2,25L 5 hovedlejers benzinere inden de gik over til 2,5 L.
De havde samme karburator nemlig en 32/34 DMTL Weber karburator.
Jeg har fundet ud af at det at dysse en karburator så den passer til motoren, bestemt ikke bare er noget man bare lige gør. Det er dog slet ikke umuligt, og man har det sjovt mens man experimenterer. Men man er nødt til at sætte sig ind i hvordan karburatoren virker.
Jeg vedhæfter oplysning om hvilke dysser der er standard udgangspunkt i henholdsvis 2,25L og 2,5L.
Dysser kan købes hos Webcon i UK :
http://www.webcon.co.uk/ De er meget flinke, og sender gerne.
Dysserne er meget billigere end i Danmark, men dysser kan i dag koste lige fra omkring 20 til 50 kr. stykket.
Man kan også prøve på Ebay, der er mange reservedelspushere, der sælger dele til Weber.
Venlig hilsen
Hartley 109" STW 1972