tilbage

Land Rover Forum  

Index
61849: Ris og ros til autoriseret /uautoriseret Land Rover værksteder (11-04-2008 04:30:43)
Erik Jørgensen #1594, reg. nvsj (medlem) (ip-adr: 80.199.161.170)
Angående ros og ris til autoriseret /uautoriseret Land Rover værksteder er det altid de autoriserede som får ris og mange anbefalinger til de uautoriserede .
Er der slet ingen af de IKKE autoriserede værksteder der volder problemer m.h.t. reparationer ,langsomlighed ( flere måneder )pga. mangel på reservedele , garanti på rep.
Lad os få alle kort frem på bordet til alles tilfredshed .

Med LR hilsen
Erik Jørgensen
Index
61850: sv: Ris og ros til autoriseret /uautoriseret Land Rover værksteder (11-04-2008 06:57:27) (svar på 61849)
Stephan Svensson #7498, reg. ssj (medlem) (ip-adr: 90.184.228.76)
Hej Erik.

Jo, der er talrige eksempler på at de ikke autoriserede også volder problemer, men de sidste par gange det har været oppe og vende, syntes jeg, at stemningen var således, at det skrev man ikke umiddelbart her på forum.

Det kan hurtigt blive en gang mudderkastning, og knap så sagligt.

Jeg har selv uheldige oplevelser, men der er altid to sider af en sag. Så indtil andre vælger at udtrykke deres utilfredshed på forum over samme sted, så vil jeg ikke skrive om det her.

Men du er velkommen til at skrive en mail til mig, så kan jeg fortælle dig nogle ting.


Hilsen

Stephan