tilbage

Land Rover Forum  

Index
69697: Et lille stunt til Høvelte weekenden 2008 (19-09-2008 12:31:43)
Mads Bak Petersen #5391, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 87.59.68.234)
Halløjsa

Hvis der er nogen der ligger inde med billeder af mit lille stunt i Høvelte søndag den 24 august, vil jeg meget gerne have dem. Det er også okay at lægge dem på denne tråd. Jeg fik lagt min kære 110 ned på siden i trial konkurrencen. På vej op af et spor skulle jeg til venstre op mellem portene, nu kører jeg lang klasse så jeg brugte mit bak til at få vredet bilen mere på tværs for at komme igennem porten. Desværre kom bilen for meget på tværs og måske fik jeg bakket lidt for hurtigt. Ihvertfald lagde bilen sig på siden. Tak til dem der var hurtige med hjælp så vi kunne få bilen på højkant igen. Jeg har lige skulle sunde mig lidt rent mentalt over dette. Mest fordi det er så pisse ærgeligt at hærge noget man er glad for. Det kostede en ny ruderamme og lidt buler i taget plus et sidespejl, heldigt nok. I dag er bilen lige blevet synet uden anmærkninger og humøret er helt på toppen igen. Jeg vil bare sige det kan gå galt hurtigere en man lige regner med.

Mvh

Mads
Index
69703: sv: Et lille stunt til Høvelte weekenden 2008 (19-09-2008 15:26:18) (svar på 69697)
Tony Albers #4243, reg. øjyl (medlem) (ip-adr: 195.249.183.252)
Hvis en Land-Rover ikke er beskidt og bulet, er det ikke en Land-Rover, men en frisørhjulstrækker.

/tony