tilbage

Land Rover Forum  

Index
70110: Serietræf 2008 (30-09-2008 16:58:10)
Series I to III forum DK (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 87.53.180.180)
Hej alle land-Rover Serie-ejere.

Ja, så nærmer det første Land-Rover Serietræf i Danmark sig med raske skridt.

Træffet: "Serietræf 2008", som er for Land-Rover'e med bladfjedre, afholdes/starter lørdag d.11 oktober, kl.1300 - træfsted på Fynshoved.

Der er kræfter i gang, for at se om vi kan køre lidt i skov/på skovveje et stykke af turen, men ellers vil den sidste strækning mod Fynshoved, foregå med fælleskørsel ad så små veje som muligt.

Formålet med Serietræf 2008, er at samle Serie-ejere og familie til en dag med hyggeligt og uforpligtende samvær, hvor hovedemnerne er dækspark, at udveksle erfaringer og skabe kontakter til andre serie-ejere, således at ens Serie-engagement bibeholdes og forstærkes. Da Serie-kørere oftest er mænd, skulle træffet også gerne kunne vise koner/mænd/kærester/børn/hunde/you_name_it, at det at have en seriebil ikke er ensbetydende med ren mandesnak, men at det også er en familieting...

Har du lyst til at deltage, så kig ind på: Series I to III forum DK, på http://serieslandrover.10.forumer.com/index.php, hvor der er flere informationer.

Håber vi ses.
Serie-hilsener fra os alle på Series I to III forum DK.
Index
70114: sv: Serietræf 2008 (30-09-2008 17:39:02) (svar på 70110)
Jens Eggertsen #8005, reg. øjyl (medlem) (ip-adr: 131.165.115.1)
Jeg kan nok ikke selv komme da jeg forhåbenlig er i sydfrankrig, Men jeg er opvokset på Hindsholm og der er så mange fede steder at køre og jeg håber at dem der deltager de nyder turen. Man kan køre fra "Snave til bøgebjerg langs med stranden og komme ud ved bøgebjerg gård .
SÅ god tur derhjemme på Funs land.
MVH Jens Eggertsen I Lightweight Om to dage på vej til Tyskland ( hvis ellers LR er færdige)