tilbage

Land Rover Forum  

Index
71348: Handel på Paddocks (30-10-2008 18:20:09)
Mark Philipsen (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 83.91.163.84)
Hey

Jeg ville blot høre ad om der var nogen som havde noget erfaring med at handle på Paddoks., jeg har fundet en masse jeg gerne ville købe, men da jeg kom til betalings siden kunne jeg ikke finde rundt i hvilken en af EU shipping jeg skulle vælge.

Der var en med V.A.T. Nummer (moms 17,5%)
Og en uden..

Hvad vælger man?

Lige en anden ting, hvad ville i anbefale af maling som grunder?
Den der lysegrønne farve, hvad hedder den? (Er det limegrøn)

Mvh. Mark
Index
71352: sv: Handel på Paddocks (30-10-2008 19:22:17) (svar på 71348)
Lennarth Baagøe #7595, reg. fyn (medlem) (ip-adr: 87.49.126.27)
Hej Mark

VAT nr er lig med moms nummer, det bruges hvis det er et firma der skal købe.

Hvis du som privat skal købe, skal du vælge uden.
Har kun god erfaring med dem, de gange jeg har bestilt har jeg fået mine vare 4 dage efter.

Hilsen Lennarth
Index
71356: sv: sv: Handel på Paddocks (30-10-2008 21:01:11) (svar på 71352)
Bjarne Nielsen #7597, reg. øsj (medlem) (ip-adr: 80.164.102.47)
Hvis det er den lysegrønne serie farve er det pastel green
se billedet den er malet med paddock maling.
Bjarne
Index
71365: sv: sv: sv: Handel på Paddocks (31-10-2008 07:09:11) (svar på 71356)
Mark Philipsen (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 83.91.163.84)
Hej Gutter.

Kanont, tak for hjælpen.

Det er da Mega billigt derovre så.

Farven jeg søger er lysrere end den pastel grønne. Hmm, jeg spørge da lige den tidl. ejer.. Det er nok bedst :-)

Men tak endnu engang.
Mvh. Mark
Index
71362: sv: Handel på Paddocks (30-10-2008 23:37:13) (svar på 71348)
Claus Nørgard Pedersen #7227, reg. sjyl (medlem) (ip-adr: 87.54.194.152)
Hej.

Jeg har også handlet med Paddocks og synes de var flinke og hurtige til at svare og sende varerne. Fejlbestilte en del og jeg skrev til dem at det var en fejl, spørgsmålet jeg fik ville jeg bytte til andre varer eller have pengene tilbage ikke et spørgsmål om hvorfor eller nogen sure miner.

Dem vil jeg handle med igen hvis jeg skal lave storindkøb.

Faktisk var det største problem med at få det sendt det at jeg skulle finde stedet hvor pakken var blevet lagt da de ikke kunne aflevere det, så få varerne sendt til en person der er hjemme hele tiden eller også få dem sendt til et firma.
men ellers fuld tilfreds med dem.

Claus
Index
71367: sv: sv: Handel på Paddocks (31-10-2008 08:39:52) (svar på 71362)
Anders Rasmussen #2889, reg. mjyl (medlem) (ip-adr: 87.55.206.107)
Hej Claus du kan finde en generalfuldmagt inde på DPD's hjemmeside. Udfyld den, og sende den til DPD, som giver dem lov til at stille varen hos dig, på dit ansvar.

Mvh Anders
Index
71364: sv: Handel på Paddocks (31-10-2008 03:42:03) (svar på 71348)
Ture Schönberg-Hemme #6040, reg. njyl (medlem) (ip-adr: 80.160.59.54)
Jeg har købt en hel del hos dem - de er flinke at snakke med og delene koster MEGET mindre end i danmark (hvilket kan undre mig) En bestilling den ene dag resuterer som regel i, at der dukker en pakke op 3-4 dage senere - og man får et tracking-nummer :-)

Ture med en 90" der som alle LR har brug for et par smådele ;-)
Index
71368: sv: Handel på Paddocks (31-10-2008 09:03:52) (svar på 71348)
Axel Henriksen #8077, reg. fyn (medlem) (ip-adr: 130.226.87.164)
Hej


Jeg har kun positive erfaringer med Paddocks.

Omkring levering har jeg haft held med, at skrive i adressefeltet "må stilles i gården". Englænderne forstår det ikke, men det gør fragtmanden.


/Axel
Index
71386: sv: sv: Handel på Paddocks (31-10-2008 17:32:08) (svar på 71368)
Peter Maigaard #5894, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 85.228.210.34)
Hmm...jeg synes nu at det billede der bliver malet her er liiige lyserødt nok.

Jeg har handlet hos dem de sidste 5 år, ca 10 gange. Min erfaring er at enten går det rigtigt godt, (som det nævnes ovenfor), eller også går det rigtigt skidt. Der er ligesom ikke noget midt imellem. Det går som regel skidt hvis de ikke lige har en af stumperne på hylden. Deres taktik i det tilfælde er så at trække alle pengene på kreditkortet med det samme, og etablere total radiotavshed til varen kommer hjem til dem. Ikke et pip om at de ikke har varen på lager. Ikke noget forslag om at sende de varer som de har på hylden først. De svarer ikke på mails, og ringer ikke tilbage. Efter nogle uger dukker hele forsendelsen så på magisk vis op, det har jeg prøvet mere end en gang. De skylder mig også stadig ca £40 for en returneret vare i sommers, og selvom jeg har truet dem med bål og brand, har jeg ikke fået dem tilbage. Jeg handler ikke med dem mere.

Men som sagt, når det går godt, så går det rigtigt godt, det er nok også derfor jeg har accepteret nogle smuttere i tidens løb.

/Peter
Index
71392: sv: sv: sv: Handel på Paddocks (31-10-2008 19:48:51) (svar på 71386)
Brian Schwartz #7587, reg. ssj (medlem) (ip-adr: 83.92.174.163)
Jeg har købt hos paddocks mange gange.
Jeg har altid fået en super service. Også selv om alle tingene ikke være på lager. Så efter sendte de bare de ting som de mangle uden at tage 2x fragt.
Det syntes jeg da er fint.

Jeg har også prøvet at få byttet nået jeg havde bestilt forkert. Det gik også smerte frit. Fik bare en anden vare og check på mit tilgode.

Jeg har aldrig haft problemer med posten. men hvis man spurgte alle dem som handle i brugsen eller netto , så ville man helt sikkert også finde nogle som havde haft en dårligt oplevelse.
Jeg syntes at du skal handle der du har lyst til.
Det er nemt at ringe til en dansk forhandler og brokke sig hvis det ikke er de rigtige ting du har fået.

Held og lykke med det..
Index
71395: sv: sv: sv: Handel på Paddocks (31-10-2008 20:06:49) (svar på 71386)
Eddie 3693 (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 83.88.120.26)
Hej Peter

Ja, jeg må give dig ret - det er lige lyserødt nok.

Jeg har handlet der ca. 5-8 gange inden for de sidste 1½ år. Har de ikke varen på hylden, er der total tavshed - jeg har gennem tiden stadigvæk 4-6 mails de endnu ikke har svaret på.

Det skal dog siges, at jeg har fået alle mine vare og har ikke noget økonomisk udestående hos dem. Jeg har ej heller fået nogen fejlleverancer endnu.

Jeg fornemmer dog at de opper sig en smule. Jeg har de sidste gange, uden at have bedt om det, fået tilsendt track/trace nummer, det har jeg tidligere kæmpet en kamp for at få. Så noget på den positive side sker der tilsyneladende.

Jeg handler der fortsat.

Det er muligt at det er en speciel dansk mentalitet - det med at vi skal have besked hvis varen bliver forsinket mere end ½ dag. Jeg talte med en tysk leverandør vi havde et sted jeg var ansat. Og han fortalte, at da de startede på det danske marked, var de ved at blive væltet af telefoner for der var hele tiden forespørgelse på hvordan går det med mine vare/hvor bliver de af osv. Det havde de aldrig oplevet på det tyske hjemmemarked.

Eddie