tilbage

Land Rover Forum  

Index
71660: Tegninger og anbefalinger til montage af el-spil! (05-11-2008 10:56:34)
Clement Larsen-Leddet #5313, reg. fyn (medlem) (ip-adr: 80.62.101.158)
Jeg har læst de forskellige indlæg angående montering af el-spil og der er mange! Ville det være muligt, at en af de erfarende el-spilmontører kunne lave tegninger og anbefalinger, som vi novicer kunne downloade fra vor udmærket hjemmeside, og derved ikke skulle surfe 100+ links og endnu flere forslag!!

Hilsen

Clement
Index
71666: sv: Tegninger og anbefalinger til montage af el-spil! (05-11-2008 12:06:35) (svar på 71660)
Kim Horsevad #6594, reg. njyl (medlem) (ip-adr: 62.243.162.92)
Hvis det er koblingsskemaer i forhold til relæstyringen kan disse downloades fra min hjemmeside - www.horsevad.dk

(Endnu et link væk fra DLRK - som Stefan opponerer imod i en anden debattråd - problemet er blot at DLRKs forum ikke vil vedlægge PDF'er men kun JPEG'er.... Med så mange forskellige begræsninger som findes på dette forum finder jeg det hverken underligt eller forkert at linke til andre sider... )

På hjemmesiden findes både for 2-relæ-styring og 4-relæ-styring, samt en del øvrigt vedledninger i forbindelse med auto-el.

Monteringsdimensioner (huller og spildimensioner) kan meget ofte findes on-line hos diverse fabrikanter.


//Kim Horsevad