tilbage

Land Rover Forum  

Index
71448: Landroverforum.dk (02-11-2008 17:02:48)
Tobias Hansen #7512, reg. øsj (medlem) (ip-adr: 87.63.227.58)
Hej er der nogen der ved hvorfor landroverforum.dk er nede? Har det noget med den islandske økonomi at gøre måske? :)

-- og hvorfor skal jeg tvinges til at vælge et emne som ikke passer med det mit indlæg handler om.
Index
71454: sv: Landroverforum.dk (02-11-2008 19:01:11) (svar på 71448)
Paul Sehstedt #0027, reg. fyn (medlem) (ip-adr: 83.92.141.218)
Jeg mener, at landroverforum.dk ikke hører ind under DL-RK, men er et privat site. Så du må spørge der.

Og hvad mener du med den næste sætning ? Der er jo ikke mere tvang end at du blot klikker en rubrik og skriver din tekst uden hensyn til rubrikkens område.

Index
71455: sv: sv: Landroverforum.dk (02-11-2008 19:13:50) (svar på 71454)
Paul Sehstedt #0027, reg. fyn (medlem) (ip-adr: 83.92.141.218)
Men der findes også dette forum:

http://www.lrforum.com/main/no/index.html
Index
71461: sv: sv: Landroverforum.dk (02-11-2008 19:54:20) (svar på 71454)
Tobias Hansen #7512, reg. øsj (medlem) (ip-adr: 87.63.227.58)
Det bliver nok lidt svært at spørge der, når sitet er nede.
Desuden er det landrover relateret og det burde være nok grund til at jeg kan spørge her.

Nææh men det er da lidt fjollet og have nogle rubrikker man kan bruge til at organisere ting hvis der ikke er en rubrik hvor man kan få det ind under... hvorfor ikke bare have en "Andet" rubrik så er man da sikker på at alt har en rubrik man kan putte det ind under.

Ud over det så tak for reminderen om hvorfor jeg normalt ikke bruger dette forum, og tak fordi jeg atter føler mig meget lidt velkommen i dansk landrover klub. *suk* ...
Index
71462: sv: sv: sv: Landroverforum.dk (02-11-2008 20:05:51) (svar på 71461)
Paul Sehstedt #0027, reg. fyn (medlem) (ip-adr: 83.92.141.218)
Prøv at tage kontakt med Jens O, som står for Landroverforum.dk - så vidt jeg kan finde ud af...

superfamous (at) gmail.com

En rubrik 'andet' bliver hurtig til en slags losseplads, fordi det sparer brugere for, at finde frem til den rubrik, derr sådan nogenlunde passer til deres spørgsmål...

Jeg tror ikke, der sidder nogen derude, som fører kontrol med, om du bruger rette rubrik eller ej.

Skriv spørgsmålet - og så pyt med resten.

Du bliver sikkert ikke dyppet i mudderpølen ved førstkommende lejlighed...
Index
71464: sv: sv: sv: sv: Landroverforum.dk (02-11-2008 20:09:51) (svar på 71462)
Tobias Hansen #7512, reg. øsj (medlem) (ip-adr: 87.63.227.58)
Tak for mailadressen, har jeg ikke selv kunnet finde.

Tjah måske virker bare lidt fjollet.

Er du sikker? :-)
Index
71466: sv: sv: Landroverforum.dk (02-11-2008 21:06:01) (svar på 71454)
Stefan Wandel #6008, reg. øjyl (medlem) (ip-adr: 83.90.139.240)
Nu er det jo efterhånden heller ikke nemt at finde ud af hvilke sider, der sorterer under dlrk og hvilke der ikke gør -- her tænker jeg på den tendens, som dette forum efterhånden konstant bærer kraftigt præg af: en rubriks spørgsmål-/svar-indhold efterfulgt af reklame til ens egen private hjemmeside.
Jeg kan godt forstå Tobias ikke kan hitte rede i det længere.

Hvis man tænker den bane lidt længere ud og så reflekterer over, hvorfor medlemmer føler trang til at gøre det, så skyldes det givetvis det faktum, at de ønsker billeder, billedbeskrivelser, rapporter ledsaget af billeder og generelt et noget mere spændende og alsidigt indhold (ud over dette formidable forum - for det er det!), end dlrk.dk p.t. kan/vil præstere. Jeg kan udlede af disse alternative sider, at der generelt gøres meget ud af at forevige spændende oplevede historier, vise lækre billeder og vise reparationssituationer en masse.

At folk så vil lede klubmedlemmer ind på deres egne flotte og farverige hjemmesider, der ud over det også spragler af frisind og klubånd under et, er naturligt nok og netop en konsekvens af den store mangel på nytænkning og den overskyggende manglende vilje fra webmaster til at gøre den mere "gæstevenlig". Hovedsiden - altså forsiden, den ligner stadig en underside eller et kedeligt index, som fremmede besøgende ikke kan finde særlig flatterende og derudfra få lyst til at grave videre på sitet - endsige få lyst til at krybe ind i en LR og prøve lykken.

Da det er sådan, at de fleste moderne mennesker gør aktivt brug af nettet og dets mange muligheder, så vil det med stor sandsynlighed også være herigennem at en latent sult efter en LR skulle vækkes - og ikke via sporadiske indlæg i diverse tv-medier og dagbalde fra tid til anden.

Jeg er af den klare mening, at deres interesse allerede bør vækkes på disse sider - det mener jeg faktisk er et ansvar, som DL-RK faktisk lader "lidt" hånt om ved ikke at udvikle, revidere og forny www.dlrk.dk - men udelukkende lader een mand styre dets fremtid ved at dennne hader hånt om deres forslag og ideer - herunder i øvrigt også mine.

Det eneste der for alvor er levende på dlrk.dk - er forum og børsen -- det er sgu for sølle efter min mening.

Jeg kunne godt tænke mig at der blev udfærdiget et klubmedlemsspørgeskema og et besøgendespørgeskema på disse sider, som med inddragelsen af hele HB (og ikke kun webmaster) derefter blev gennemgået og der derudfra blev udarbejdet en ny og innovativ hjemmeside for klubben, som klart kigger fremad og ikke blot skuer bagud, som jeg føler denne gør.
Nostalgi er fint - men du kan sgu ikke bygge fremtid på den gang sødsuppe.

SIIIhilsen Stefan

(ps. jeg smider også dette svarindlæg ind som et helt separat - så ved jeg ikke om "polisen" vil slette/cencurere denne tråd)
Index
71565: sv: sv: sv: Landroverforum.dk (04-11-2008 01:53:36) (svar på 71466)
Paul Sehstedt #0027, reg. fyn (medlem) (ip-adr: 83.92.141.218)
Stefan,

Jesper har meget travlt og jeg er sikker på, at han gerne vil have afllastning.

Webmaster er samvittigshedsfuld, men har også et privat/erhvervsliv...

Men dine tanker er ikke uinteressante!
Index
71577: sv: sv: sv: Landroverforum.dk (04-11-2008 11:02:12) (svar på 71466)
Jens B. Pedersen #6387, reg. fyn (medlem) (ip-adr: 194.255.15.178)
Et klubmedlemsspørgeskema og et besøgendespørgeskema lyder som en god ide. Dog håber jeg at der er et medlem eller to med erfaring i spørgeskemaundersøgelser der vil stille op.
Jeg har indtryk fra andre spørgeskemaer, at spørgsmålene meget nemt kan komme til at afspejle de svar man ønsker.
Og så er vi jo ligevidt, med hensyn til diskussionen om hvorvidt det er en eller mange, der skal have indflydelse på funktionaliteterne. Det er en stor opgave at gå igang med.

Personligt kan jeg godt lide at selve designet på siden er lige så simpelt og råt som vores gamle seriebiler. ;-)

Vi har en links til firmaer/reservedelpushere.
Kan vi ikke lokke webmaster til at lave en kopi af den og så lade den være: "links til altmuligtlandroverrelateret"
Opdatering/tilføjelser sker så via E-mails til webmaster.


Med venlig hilsen
Jens Borchert Pedersen
Index
71918: sv: sv: sv: sv: Landroverforum.dk (09-11-2008 21:41:26) (svar på 71577)
Ole Jensen #7456, reg. øsj (medlem) (ip-adr: 80.161.63.186)
Hej Tobias

landroverforum.dk er online igen.

Mv. Ole