77602:
sv: sv: køb hos lrseries.com (20-02-2009 19:41:52) (svar på
72601)
Torben Kjeldgaard Larsen #5441, reg. njyl (medlem) (
ip-adr: 85.81.187.82)
Kan lige følge op på de manglende varer jf. ovenstående efter at sagen er afsluttet godt 4 mdr senere.
Da jeg havde kvitteret for modtagelsen af varerne er der ikke noget at komme efter - det er hvad jeg kan konkludere efter at have mailet frem og tilbage med dem om det. Jeg bestilte så en ny lad-capping og fik fragten gratis som et plaster på såret. den dukkede op en uges tid efter, men var ved nærmere eftersyn bukket (dårlig indpakning!). Jeg sendte et billede af skaden til LRseries og fik at vide at jeg kunne få skaden repareret og så sende regninge til dem. Så ville de tage den med videre til deres fragt-agent. Og så ville jeg måske få en erstatning. Jeg rettede den selv ud og lever med de små buler der er tilbage.
Så alt i alt er jeg IKKE en tilfreds kunde ved LRseries. jeg har betalt for 2 ens ladcappings og har fået en beskadiget. Jeg ved at det kan være fragtfirmaets skyld, men det må jo være LRseries problem - ikke mit. Og når jeg sammenligner med den service man får ved Paddock, hvor jeg også har oplevet at pakker er forsvundet undervejs, så har LRseries stadig noget at lære. Paddock sendte en ny pakke uden ekstra beregning og bøvl.
GLRH
Torben