tilbage

Land Rover Forum  

Index
73431: Hvem er den lille nisse på Berlingske Tidende (14-12-2008 23:30:07)
Christian Østerbye #7999, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 77.215.71.61)
Nu ved jeg jo selvsagt ikke hvor mange af klubbens medlemmer der holder denne stærkt venstreorienterede avis;), men jeg syntes bare at bemærke at der sidder en lille Land Rover nisse på dennes redaktion et eller andet sted;

Hele misæren omhandler disse små annoncer der i andre sektioner reklamere for en given sektion. Det lader til - og det er dejligt - at der sidder en med forkærlighed for Land Rover'er, ihvertfald er det bemærkelsesværdigt ofte at der optræder en sådan på billederne i annoncen - idag i forretningssektionen på side 22 tror jeg (efter en masse tør læsning) en fin ex-MOD med en tekst i stil med "Frederik fandt sin nye firhjulstrækker i bilsektion" For en månedes tid siden en lignende annonce dog med en Land Rover 100. (Har aldrig hørt om en sådan, men det stod der altså på køleren)

Alt i alt, et fuldstændig nytteløst indlæg, med tak til Berlingske Tidendes lille annoncemand, muligvis denne også var Land Rover mand?
Index
73432: sv: Hvem er den lille nisse på Berlingske Tidende (15-12-2008 01:49:29) (svar på 73431)
Kristian Elof Sørensen #7086, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 79.142.224.157)
Det er et pudsigt foto. Ikke nok med at det er en 100, bemærk også de sære håndtags lignende genstande i kølergitteret.

Lidt snusen omkring på nettet afslører at de to særheder stemmer med ca. et dusin prototyper lavet til militæret i Schweiz i forsøget på at få en større ordre, der så ikke blev til noget.

Så lidt af en sjældenhed.

Nu vi er ved Land Rover besjælede aviser så kører redaktøren af http://www.180grader.dk 90" ;-)
Index
73483: sv: Hvem er den lille nisse på Berlingske Tidende (15-12-2008 23:57:31) (svar på 73431)
Ture Schönberg-Hemme #6040, reg. njyl (medlem) (ip-adr: 80.160.59.54)
De findens både originale og ombyggede som feks i serien "A 4x4 is Born" med Mark Evans. Der findes lidt oplysninger på

http://www.lr-mad.co.uk/prototypes.html

Ture med en almindelig 90"