7383:
Hun har næsten sagt ja... (31-01-2003 13:28:42)
Frank Lund #6039, reg. øjy (medlem) (
ip-adr: 80.197.83.140)
Jeg har nu næsten fået overbevist min søde kone om at vi skal sælge vores komfortable franske bil, som altid starter, og i stedet for købe en gammel LR. For et halvt år siden var det svært nok at blive enige om det fornuftige i at betale kontingent til DLRK, men nu går det meget bedre.
Selv har jeg meget svært ved at bestemme mig for hvilken LR jeg synes er den rigtige. Lige i dag er jeg mest til en 109", men det skifter lidt fra uge til uge. Og nej, det hjælper ikke med fornuftige overvejelser i forhold til hvad jeg/vi vil bruge den til, for hvis man analyserer det helt ned til den ubehagelige sandhed, så har vi måske slet ikke brug for en bil (men det snakker vi ikke højt om).
Nåmennokomdet.
Min kone har kun et sløret og diffust indtryk af hvor sjovt det er at køre LR. Og hun har ikke haft tid/lyst til at tage med til nogle af de arrangementer jeg har været til i Region Østjylland. Jeg tror hun synes det er lidt pinligt at være med i en LR-klub uden at eje en LR - lidt ligesom at gå til hundedressur uden en hund.
Men altså nu til sagen... Hvis der i denne weekend (1.+2. februar) skulle være nogen, der mangler en destination til en køretur og har lyst til at vise vidunderet frem, så kunne Odder (syd for Århus) være en mulighed. Jeg giver selvfølgelig en kop kaffe og måske noget hjemmebagt (hvis jeg når det). Ring lige i forvejen på 87800172, så vi kan aftale hvornår.
Venlig hilsen og god weekend
Frank Lund #6039