tilbage

Land Rover Forum  

Index
77799: Pomerania (25-02-2009 10:43:05)
Claus Jul (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 130.225.73.223)
Hej
Jeg og min kammerat er nu fast besluttet på at deltage i Pomerania race her til påske. Har ledt lidt efetr en hjemmeside eller lignende omkring løbet men har ikke fundet noget.
Er der nogen der har et link?
Er der nogen der allerede nu gerne vil af med gode råd og tips til sådan et par førstegangsdeltagere??

MVH claus og christian
Index
77803: sv: Pomerania (25-02-2009 11:44:35) (svar på 77799)
Eddie Mose Jensen #3693, reg. øsj (medlem) (ip-adr: 195.7.31.10)
Hej Claus

se her www.njz.pl - klik på det engelske flag.

hvis du skal tilmeldes - er det nok ved at være i sidste øjeblik.

hilsen
Eddie
Index
77804: sv: Pomerania (25-02-2009 11:45:52) (svar på 77799)
Glenn Peter Jensen #8109, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 80.163.197.70)
Hej Claus % Christian

prøv med dette link

http://www.njz.pl/

ses der nede

/Glenn
Index
77817: sv: sv: Pomerania (25-02-2009 19:40:21) (svar på 77804)
Stephan Svensson #7498, reg. ssj (medlem) (ip-adr: 90.184.228.76)
Hej Claus.

Sørg for, at din bil er nogenlunde serviceret, idet at "murphy" altid gemmer sig i de polske skove.

Nu har du ikke skrevet hvilken bil du skal derned i,men følgende bør overvejes:

Ekstra remme (kilerem,multirem osv..)
Pærer - olier - reservehjul - ekstra wire til spil - kardan kryds - fedt sprøjte - hjullejer - prop til svinghjuls hus - skovl - hi lift - jerry can - flydende pakning - brændstof slange -filtre - bremse klodser - speeder kabel - diverse værktøjer...

Listen fortsætter derud af, men du har nok selv bedst en ide om hvor din bil kan fejle.
Sidste år pakkede min generator til, således at den døde for strøm.. knækkede en wire .. bukkede en styretøjs dæmper.. bare lidt småting, som kan stoppe en. Makker bilen knækkede en servo rem og endte med en defekt oliepumpe, så den skulle trækkes hjem.. skidte erfaringer, men man har lært af det. Jeg har desværre ikke tid/råd til at komme her til maj, så jeg kommer først til oktober i år.

Hvis du bruger elektrisk spil, så efterse dine relæer og kabling, for der er mange der bøvler med det dernede. Tillader budgettet et ekstra relæ sæt, så medbring dette.

Kører du med hydraulik som mig, så medbring ekstra hydraulik olie og nogle pakningssæt.

Udstyrs listen bliver også hurtigt lang, så servicer bilen herhjemme og minimer bagagen. Vælg simple og sikre løsninger -

Prøv eventuelt at komme til et kørsel arrangement, og tal med nogen der har været afsted, så lærer du nok en hel del.
Du kan eventuelt komme til verners mark i marts, så er der nok nogle stykker med erfaring dernede fra, inklusiv undertegnede.

Mvh

Stephan