tilbage

Land Rover Forum  

Index
78601: Kære Erik Jørgensen (08-03-2009 17:01:49)
Stefan Wandel #6008, reg. øjyl (medlem) (ip-adr: 83.90.139.25)
Den rigtige retning må til hver en tid være fremadrettet og forsynende!!!!!!!!!!!!!

Blot fordi vores formand af helbredsmæssige årsager takker af, og jeg i øvrigt er uenig i HBs holdning vedrørende gulpladespørgsmålet, så er det ikke ensbetydende med at jeg vil eller kan påtage mig "førerrollen", som du foreslår i en mail til mig.
På en række områder synes jeg ledelsen har gjort et fint stykke arbejde for medlemmerne, men i denne sag synes jeg som sagt at de har valgt at stikke hovedet i busken.

Det gør mig oprigtig ked af at erfare at Kenneths helbred forhindrer ham i fortsat at have formandsposten - men min force er nu engang som grafiker og agitator og ikke som fyld i førerbunkeren.

Men jeg synes at du, i din egenskab af regionsformand, vil være selvskrevet til posten - efter min overbevisning.
Ret beset synes jeg, at du i den egenskab vil kunne få rigtig god mulighed for også at få luget ud i de enkelte sorte får i klubben som lader folks biler ruste op på deres værksteder i årevis og som du i øvrigt er vidende om og har gjort mig bekendt med.
Index
78609: sv: Kære Erik Jørgensen (08-03-2009 17:34:38) (svar på 78601)
Christian Carl Holten #2660, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 83.89.69.6)
Hej
Hvad snakker du om???
Er det en mail som er personlig eller er det noget som kan tåle at komme frem i dagens lys
Vh
Christian
Index
78612: sv: sv: Kære Erik Jørgensen (08-03-2009 17:41:57) (svar på 78609)
Stefan Wandel #6008, reg. øjyl (medlem) (ip-adr: 83.90.139.25)
Citat fra e-mail få øjeblikke efter formandens takkeskriv her på forum:
"Nu har du jo chancen til at lede DLRK i den rigtige retning!!!!!!!!!!!!!!!!!"

- og selvsamme kommer derpå fra Claus Kjøller her på forum få øjeblike derefter.

- det er det jeg snakker om.
Hilsen
Stefan - som nok synes at klubben i fællesfront skal gøre noget ved problemet, men som dog trods alt ikke vil lede flokken som formand, da jeg trods alt kender mine begrænsninger. Derfor mener jeg personligt at Erik vil kunne gøre arbejdet mange gange bedre end netop jeg.
Index
78638: sv: sv: sv: Kære Erik Jørgensen (08-03-2009 19:34:12) (svar på 78612)
Knud Torp Madsen #3283, reg. nvsj (medlem) (ip-adr: 212.27.29.7)
Stefan, dine private mails, som ingen her på forum kender baggrunden for, bør du ikke offentliggøre.
Det er vist nok det, man kan kalde dårlig opførsel, og kan vist kun være tegn på, at du vil yppe kiv, alene for at starte offentlig ballade.

mvh
Knud
Index
78649: sv: sv: sv: sv: Kære Erik Jørgensen (08-03-2009 19:58:50) (svar på 78638)
Stefan Wandel #6008, reg. øjyl (medlem) (ip-adr: 83.90.139.25)
Uha - de magiske ord, som får rygklapperne til at hvæsse deres tænder i flokregi!

Hvad er det dog du fremturer med. Når jeg i min e-boks får tilskrivelser om at jeg bør søge formandsposten, så synes jeg jeg vil meddele hele klubben min stillingtagen til dette.

At jeg så stadig synes at HB har valgt en forkert måde at handle på giver mig dog ikke blod på tanden til at ville søge formandsposten på det grundlag. Og - det er ikke at yppe kiv - men bringer dog den stadige dårlige klubstemning op til overfladen og rygklappernes/ tordenskjolds soldaters fremturen på arenaen efterfølgende, så snart et medlem viser sig at være uenig med toppens afgørelser.

Det er uskik at spamme et medlem med personlige mails når medlemmet viser sin holdning i en sag. En anelse tøset og ikke første gang det sker: har før modtaget mails med et givet holdningsindhold, som ikke giver klubben opbakning i en sag - og derefter et 180gr modsvarende til denne holdning på forum - af selvsamme skribent.

Til disse: Kamæleoner vil jeg retteligt kalde jer. I skulle hellere have en fast mening om sager, snarere end at vejre stemningen for derefter at flytte standpunkt 180gr - som det ses så ofte herinde.

Med hensyn til mig og mine holdninger:
Sjovt nok er det altid de samme få, der bakker 110% op om ledelsens afgørelser - uanset om det viser sig at være klogeligt eller ej - de bakker blot op ligegyldigt hvad.

Og - ja, jeg synes stadig at HB er vage på gulpladespørgsmålet - men at Kenneth desværre må slippe roret synes jeg er noget skidt, da han ellers efter min overbevisning har klaret det rigitig godt.

Så - Knud - læg du bare stridsøksen på plads igen og nyd din feltration nede i din bunker. :-)

Hilsen
Stefan
Index
78666: sv: sv: sv: sv: Kære Erik Jørgensen (08-03-2009 22:18:36) (svar på 78638)
Claus A. Kjøller #1105, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 78.156.223.84)
Hej Knud

Vi hoppede s** i med begge ben een gang til selvom vi burde vide bedre...pokkers :-)

Nu har jeg sagt til børnene at de aldrig må gå tilbage til en fuser...og så gør jeg det selv.

Med de venligste hilsner
Claus
Index
78667: sv: sv: sv: sv: sv: Kære Erik Jørgensen (08-03-2009 22:37:44) (svar på 78666)
Stefan Wandel #6008, reg. øjyl (medlem) (ip-adr: 83.90.139.25)
Y-N-K-E-L-I-G-T
Kunne du virkelig ikke klare dig længere alene - hvad Claus. Pas på du ikke sidder skødet af den kære Knud.

Spar på energien - der skulle også gerne være noget energi tilbage i din gamle blege krop til at imødegå gulpladeproblematikken.
Index
78676: sv: sv: sv: sv: sv: sv: Kære Erik Jørgensen (09-03-2009 07:38:48) (svar på 78667)
Alexander Thorstein Jørgensen #7334, reg. nvsj (medlem) (ip-adr: 217.157.187.247)
Hej Stefan,

Jeg synes generelt du skriver ganske udmærket, jeg har ofte nydt at læse dine indlæg - og man kan også ud af din skriverier forstå, at der er noget fornuftigt i hovedet på dig...

MEN: jeg har i flere måneder oplevet, at du mere og mere tillægger dig en "stil", som jeg tror flertallet ikke synes er behagelig eller brugbar - hverken for dig selv eller DLRK. Jeg synes dit stilskift kom efter du fik "afslag" på dit forslag til en ændret DLRK hjemmeside? Eller tager jeg fejl i den sammenhæng?

Lige meget hvad eller hvor eller hvorledes, så synes jeg efterhånden kun at du brokker, kritiserer, nedgører alt og alle? - vær lidt konstruktiv og hjælp selv til en positiv forandring i stedet for!!!!

Hvis jeg følte mig SÅ utilfreds, ja så tog jeg sgu min jakke og forlod forsamlingen.....


Vær for fanden (sorry!) hellere lidt glad Stefan - det kommer os alle til gode - negative vibratoner skal vi lade politikere om at udsende - vi får jo rigeligt at slås med den kommende tid (jeg og mine gruppemedlemmer idet vi er med i gulpladeudvalget) og mange af Jer øvrige medlemmer med at spekulere over... hvad så med bilen på gule plader fremover.....

Kort sagt: Stefan..... Vi er alle med "frivilligt" i en klub.... Vi skal ikke alle være venner - men vi skal tale pænt til hinanden - hvis nogen taler grimt til dig, Ja så sig det offentligt! - "Hør makker det finder jeg mig ikke i"
Men lad være med at kaste "mudder" tilbage.... Vi er sgu ikke i en børnehave - i hvert fald officielt hihi....

Og nej, jeg prøver ikke at være morsom på dine vegne... men kom videre i kampen.... lad være med at hænge fast i noget det er sket... Livet er skønt - det skal bare leves!

Med venlige Land Rover hilsener
fra Thorstein 7334
Index
78692: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: Kære Erik Jørgensen (09-03-2009 11:08:18) (svar på 78676)
Stefan Wandel #6008, reg. øjyl (medlem) (ip-adr: 83.90.139.25)
Du har helt ret. Tonen herinde er til tider kvalmende og jeg er utilfreds med den evindelige flok af "nakkehoveder" som til enhver tid synes de skal stå sammen om at værne stagnation.
Nok kan det være at jeg ikke altid benytter sprogets smukkeste gloser, men prøv lige at vende den om - det gør mine "modstandere" så sandelig da heller ikke.

At min galle fremkommer på samme tid som "afslaget" er en tilfældighed. Det er blot på samme tidspunkt at det i større grad er gået op for mig (som for så mange andre) at denne klub ikke er så udpræget social, venlig og fremadrettet, som den udgiver sig for, men styres hårdt af en kerne af stagnerede individer. Hvem de så præcist lige er allesammen, er jeg så ikke helt på det rene med. Men jeg kender da enkelte af dem ved navn, og de er ikke sene til at bakke hinanden op uanset spørgsmålet. Som ulve kaster de sig over deres bytte.
Men jeg har ligeledes også fundet ud af at denne kerne ikke er til at bearbejde i positiv retning, så for fremtiden vil jeg ikke beskæftige mig med disses gøren og laden, men lade dem styre klubben i den retning, som de nu synes er den rette.

Sjovt nok fik ledelsen dog alligevel noget fodarbejde op at stå - på trods af Kenneths første udmelding om at hvert enkelt medlem skulle kæmpe egen sag (efter HB-lørdagsmødet). Så mit opråb gav alligevel spillerum for at betænke sig nok engang, og derpå at få lagt en strategi, der vil fungere. Du er jo selv med i det udvalg.

Du har ret - hvis nogen taler grimt til mig, så skal jeg sige det offentligt og pænt - det må også gælde for modparten.

Hilsen
Stefan
Index
78693: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: Kære Erik Jørgensen (09-03-2009 12:01:16) (svar på 78692)
Knud Torp Madsen #3283, reg. nvsj (medlem) (ip-adr: 94.191.252.111)
Citat:
Så mit opråb gav alligevel spillerum for at betænke sig nok engang, og derpå at få lagt en strategi, der vil fungere.
Citat slut!

Hvor er du dog dygtig!! :-)

med de allervenligste hilsner
Knud,
der sidder begravet i skemaer og regulativer.
Hvad gør du egentlig selv ud over at brokke dig over alle andre?
Index
78696: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: Kære Erik Jørgensen (09-03-2009 12:39:01) (svar på 78693)
Stefan Wandel #6008, reg. øjyl (medlem) (ip-adr: 83.90.139.25)
Er det fortsat kiv du vil ha´- ? - siden du fortsat spæder til i en uendelighed. Har du indgået en turnusordning med dine ligesindede?

Jeg gør alt det jeg kan på området - men det vil je ikke involvere dig i, da du jo har nok at se til.

:-) :-)
Index
78697: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: Kære Erik Jørgensen (09-03-2009 12:43:46) (svar på 78696)
Knud Torp Madsen #3283, reg. nvsj (medlem) (ip-adr: 94.191.252.111)
Nå, du røg ikke på limpinden denne gang! :-)