tilbage

Land Rover Forum  

Index
79543: Opdeling af Forum - Generelt og Teknik (20-03-2009 14:40:23)
Michael Bøjstrup #6653, reg. øsj (medlem) (ip-adr: 93.160.182.70)
Jeg ved godt det har været oppe at vende før, og jeg ved også godt at IT udvalget kun har begrænset tid at rutte med - men hvor ville det være fedt hvis forum kunne opsplittes lidt - måske i Generelt og Teknik - så kunne man nøjes med at kigge i Teknik når man havde et konkret problem, og kigge i Generelt når man havde lidt tid der skulle fyres af :)

Mvh
Michael
Index
79544: sv: Opdeling af Forum - Generelt og Teknik (20-03-2009 14:45:42) (svar på 79543)
Jacob Stig Hansen #8251, reg. øsj (medlem) (ip-adr: 195.41.77.232)
Man kunne også godt ønske sig et phpBB3 baseret forum som er en af de mest populære forumplatforme ude på det der indernet.
Det giver i hvertfald mulighed for at konstruere et meget mere overskueligt layout.
Index
79545: sv: Opdeling af Forum - Generelt og Teknik (20-03-2009 14:47:06) (svar på 79543)
Ole Pedersen #0493, reg. vjyl (medlem) (ip-adr: 83.91.21.133)
Ja og hvis så brugerne vile lære sig selv og være noget mere selvdisplinerede og holde sig til emnerne så ville brugs værdien af dette forum jo være virkelig super.

Med tænksomme rover hilsner

Ole

#493
Index
79549: sv: sv: Opdeling af Forum - Generelt og Teknik (20-03-2009 15:07:24) (svar på 79545)
Stefan Wandel #6008, reg. øjyl (medlem) (ip-adr: 83.90.139.25)
Nu synes jeg personligt - (og jeg skriver: personligt) - at dette (ene)forum udemærker sig netop ved sin alsidighed og at derigennem afspejler en levende klub på alle måder - teknisk som debatmæssigt.
At der så fra tid til anden opstår gnidninger, uoverenstemmelser og delslige, irriterer ikke min tyktarm. Skal jeg nu fremover hver dag over flere omgange til at bladre jeg ved ikke hvor mange underlinks/emne-fora igennem for at få det hele med - ja, så tror jeg i sidste ende at jeg slet ikke gider klikke ind på siden. Nogle vil så måske mene at det i sig selv er en god ting, hvis det bliver følgen - ok, fint med mig. :-) .-) ;-0

Stefan
Index
79565: sv: Opdeling af Forum - Generelt og Teknik (20-03-2009 19:49:34) (svar på 79543)
Søren Glindvad Nørgaard #8367, reg. njyl (medlem) (ip-adr: 77.213.223.31)
Hej, jeg er godt nok nyt medlem, men har i lang tid kikket med her på forum, jeg synes sammelignet med andre steder, jeg sommetider kikker at der generelt er en god tone her.Selv- følgeligt er der en smutter (der kan jo ryge en finke af panden :-) ). Men noget jeg har lagt mærke til er at hvis nogle står med et akut teknisk problem, får de meget ofte hurtigt hjælp, det kunne jeg godt frygte ville blive dårligerer ved en opdeling.
Mvh
Søren
Index
79566: sv: sv: Opdeling af Forum - Generelt og Teknik (20-03-2009 20:53:15) (svar på 79565)
Thomas Olsen (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 87.58.30.159)
Hejsa

Jeg har også tænkt på, at det kunne være en fordel at lave en opdeling. Men på den anden side kan det jo være, at det giver flere læsere? Hvis man drager en parallel til aviser har vi jo her en kombination af Information og Ekstrabladet (smiley).
LR hilsen
Thomas O.
Index
79603: sv: sv: sv: Opdeling af Forum - Generelt og Teknik (21-03-2009 20:14:03) (svar på 79566)
Ole Jensen #7456, reg. øsj (medlem) (ip-adr: 80.161.63.186)
Personligt tror jeg at det vil gavne klubben offenlige anseelse på nettet samt berige klublivet betragteligt, hvis dels klubbens webpage blev modificeret til et mere moderne udsenende samt funktioner.

Klubbens hjemesiden er jo et åbent vindue (reklamesøjle) for en uforstående, men nysgerrig omverden, på hvad klubben har at tilbyde. Det er langt fra altid et kønt billede der tegnes på forum. Tror på at en opdeling mellen teknik og klubliv ville være meget gavnligt for alle involveret parter.

En amatør klub som DLRK er dybt afhængig af sin frivillige stab og deres slidsome arbejde. Har bemærket at der ofte refereres at klubbens IT-ansvarlige ikke har den forenødige tid til udviklings arbejdet. Det er desværre ikke et argument som holder i længden, idet der så måske skal afprøves nye kræfter i udvalget, med et større tidsoverskud og kreativt, til gavn for klubbens (reklamesøjle) homepage, og dens brugerne. Men det er som bekendt et ledelseansvar den frivillige stab med sikkerhed kyndigt varetager.

just my 10p

Mv. Ole
Index
79611: sv: sv: sv: sv: Opdeling af Forum - Generelt og Teknik (22-03-2009 02:22:44) (svar på 79603)
Alfred Thomsen #7414, reg. ssj (medlem) (ip-adr: 85.81.123.51)
Vælg indlæg ud fra emne: Aksler · Bilhandel · Bremser · Dæk/fælge · Elanlæg/instrumenter · Fjedre/ramme/undervogn · Forsikring · Gearkasse/kobling · Interniør/Indretning · Karosseri/ruder · Klubliv · Køle/varmeanlæg · Kørsel/arrangementer · Lovgivning/afgifter · Maling/lak · Manualer/Vejledninger · Motor · Ombygning · Rejser · Reservedele · Sikkerhed · Styretøj · Tilbehør/udstyr · Tænding/brændstof · Andet · Kun for medlemmer
--------------------------------------------------------
Jeg kan måske ikke lige følger jer der ville opdele forum. Der er masser af muligheder når man starter en tråd kan man jo bare afkrydse de emner som er relevante i forehold til den tråd man starter.
Alle de punkter man kan afkrydse er dem der over linjen. Ellers kik på http://www.dlrk.dk/forum/index.asp?wurl=100&uid=636450183 .
Når man så logger på forum kan man bare afkrydse de hoved punkter man Ønsker at kikke I.

Defender hilsen til gammel afgift :-)
Alfred