8270:
sv: sv: sv: sv: sv: sv: Regionsandele #8 (12-03-2003 00:19:33) (svar på
8261)
Lars Tronhjem Rasmussen (medlemsstatus ukendt) (
ip-adr: 212.10.181.130)
Fortæl mig lige at det ikke var i min region så jeg kan sove roligt i nat! Hvis man kalder det andet end en dårlig modtagelse, så tangerer det vist årtusindets underdrivelse. Hvis det er den måde man bliver modtaget på, når man møder op til et arrangement som nyt medlem, så kan jeg godt forså at man løber skrigende væk igen. Det kan ikke være rigtigt at det skal komme an på de nye medlemmers psykiske styrke der gør om de kommer igen. Der kan man da virkelig tale om et problem der burde gøres noget ved på højeste plan i klubben, for alt det meget gode arbejde som bliver gjort i mange regioner, har det med at blive overset pga. de heldigvis få dårlige oplevelser, som man desværre hører om at nye medlemmer bliver udsat for engang imellem. Holdningen overfor nogle af Sollihuls nyere produkter som Range Rover, Discovery og Freelandere ikke er "rigtige" Land Rovere kender jeg særdeles godt, jeg kører selv Discovery og har haft en Range Rover, og møder den ofte. Men faktum er at havde det ikke været for, i hver tilfælde Discovery'en og Freelanderens vedkomne, havde Land Rover været endnu et dødt britisk bilmærke. De 6-7 dæksparkende herre (hvilket jeg går ud fra det var, tilgiv mig hvis jeg er fordomsfuld) burde selv have et los et vist sted, så de kan lære at opføre sig ordentlig over for nye medlemmer. Eller også skal vi have oprettet et register for "de sure gamle indspiste mænd" så de kan få deres egen klub i klubben, ligesom veteranregistret og registret for brand- og rednings køretøjer uden sammenligning i øvrigt!
Med Venlig Hilsen
Lars Tronhjem Rasmussen, reg. øjy